Twój zakres obowiązków:
· Dbanie o spójność oferty i komunikacji we wszystkich kanałach sprzedaży (sklepy internetowe + marketplaces),
· Współpraca z kluczowymi dostawcami usług e-commerce,
· Zarządzanie wdrożeniami nowych funkcjonalności w sklepach,
· Budżetowanie kosztowe i czasowe planowanych projektów,
· Zarządzanie komunikacją w ramach realizowanych projektów (organizowanie spotkań, transferów wiedzy, przepływu informacji między projektowych),
· Udział w tworzeniu strategii komunikacji marek własnych,
· Analityka w oparciu o Google Merchant Center, Google Ads oraz Google Search Console,
· Analiza rynku i trendów e-commerce oraz wdrażanie elastycznych rozwiązań w tym obszarze,
· Przygotowywanie prezentacji i raportów z prowadzonych działań.
Nasze wymagania:
· Otwartość i chęć uczenia się nowych rzeczy i zdobywania nowych kompetencji,
· Znajomość platform sprzedażowych e-commerce (preferowane IdoSell, Baselinker, Allegro, Amazon, Ebay),
· Doświadczenie w koordynowaniu i wdrożeń rozwiązań / funkcjonalności,
· Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
· Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce działającej na skalę europejską,
· Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
· Udział w atrakcyjnych warsztatach i szkoleniach,
· Pakiet prywatnej obsługi medycznej, kartę Multisport i grupowe ubezpieczenie na życie.
Rekomendowane oferty