Marketplace Specialist
Marketing

Marketplace Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

data analyst

analiza

Google Ads

e-commerce

Mile widziane

Google Analytics

Opis stanowiska

Friendly offer

Twój zakres obowiązków:

·       Dbanie o spójność oferty i komunikacji we wszystkich kanałach sprzedaży (sklepy internetowe + marketplaces),

·       Współpraca z kluczowymi dostawcami usług e-commerce,

·       Zarządzanie wdrożeniami nowych funkcjonalności w sklepach,

·       Budżetowanie kosztowe i czasowe planowanych projektów,

·       Zarządzanie komunikacją w ramach realizowanych projektów (organizowanie spotkań, transferów wiedzy, przepływu informacji między projektowych),

·       Udział w tworzeniu strategii komunikacji marek własnych,

·       Analityka w oparciu o Google Merchant Center, Google Ads oraz Google Search Console,

·       Analiza rynku i trendów e-commerce oraz wdrażanie elastycznych rozwiązań w tym obszarze,

·       Przygotowywanie prezentacji i raportów z prowadzonych działań.

 

Nasze wymagania:

·       Otwartość i chęć uczenia się nowych rzeczy i zdobywania nowych kompetencji,

·       Znajomość platform sprzedażowych e-commerce (preferowane IdoSell, Baselinker, Allegro, Amazon, Ebay),

·       Doświadczenie w koordynowaniu i wdrożeń rozwiązań / funkcjonalności,

·       Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

·       Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce działającej na skalę europejską,

·       Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

·       Udział w atrakcyjnych warsztatach i szkoleniach,

·       Pakiet prywatnej obsługi medycznej, kartę Multisport i grupowe ubezpieczenie na życie.