Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?
Dołączając do uPacjenta 👨⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której organizacja firmowego pobrania krwi jest niesamowicie prosta! Naszą misją jest aktywne dbanie o zdrowie w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎
Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy - załoga uPacjenta czeka na Ciebie!
Aktualnie rozwijamy dział obsługi klienta B2B i poszukujemy osoby na stanowisko B2B Customer Success Team Leader. Twoja praca będzie polegać na dostarczaniu Klientom produktów wellbeingowych w postaci: akcji zdrowia, eventów zdrowia, webinarów, edukacji, konsultacji i innych. Będziesz odpowiedzialny_a za dowożenie rezultatów oraz założeń projektowych a także za pozytywne doświadczenia naszych klientów B2B z przeprowadzonych przez nas Akcji Zdrowia.
Aby to osiągnąć będziesz bezpośrednio współpracować z działem sales oraz innymi działami w organizacji: operacje, product, marketing.
Jeśli więc masz doświadczenie w budowaniu zespołu, świetne zdolności organizacyjne, chcesz mieć wpływ na rozwój nowego obszaru w firmie, nie jest Ci obce działanie na przekroju różnych działów i chciał(a)byś pracować z dużymi i prestiżowymi brandami takimi jak Jeronimo Martins, mBank, BNP Paribas, Yes biżuteria, T-mobile, Siemens - koniecznie dołącz do naszego zespołu!
Oferujemy dużą samodzielność i możliwość rozwoju. Organizacja mocno stawia na rozwój B2B, również międzynarodowo.
Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.
🎯 Twoje zadania jako B2B Customer Success Manager w uPacjenta:
- budowanie i zarządzanie obszarem oraz zespołem B2B Customer Success w uPacjenta (rekrutacja, onboarding, coaching, mentoring, setting goals etc)
- odpowiedzialność za kluczowe KPI działu m.in: satysfakcja klienta, efektywność realizacji projektów oraz efektywność zespołu
- realizacja projektów wellbeingowych dla klientów B2B (eventy zdrowia, badania profilaktyczne, edukacja zdrowotna i inne) - bezpośrednia współpraca z klientami B2B
- budowanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami, dbanie o testymoniale i referencje
- słuchanie potrzeb oraz feedbacku klientów i przekładanie ich na biznesowe rozwiązania w organizacji
- budowanie standardów i procesów w dziale, utrzymywanie porządku w dokumentacji projektowej
- podnoszenie wartości klientów poprzez inicjatywy upsellingowe
- monitorowanie wskaźników i raportowanie danych
- bezpośredni wpływ na przychody, efektywność i growth B2B
- tworzenie procesów usprawniających pracę oraz performance działu jak i poszczególnych jego członków
- bliska współpraca z innymi działami m.in sales, operacje, produkt, marketing aby wspólnie dostarczać najlepsze rozwiązania dla klientów biorąc pod uwagę ich feedback i możliwości organizacji
🧐 Czego od Ciebie oczekujemy?
- doświadczenie w customer success B2B i/lub w sprzedaży B2B (account management)
- umiejętność zarządzania zespołem (zatrudnianie, rozmowy okresowe, delegowanie projektów, rozwój itp)
- znajomość metryk customer success
- umiejętność pracy projektowej w dostarczaniu rezultatu dla klienta B2B, mocna praca hands -on
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy z różnymi interesariuszami
- umiejętność przekładania feedbacku i potrzeb klientów na biznesowe cele i możliwości
- umiejętność dostarczania celu w sposób efektywny, naturalna zdolność do szukania usprawnień i zmiany
- umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami
- asertywność
- umiejętność zarządzania oczekiwaniami interesariuszy
💪 Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w startupie
- umiejętność pracy na OKRach
- znajomość Hubspot
- znajomość technik upselingowych
- doświadczenie w pracy agencyjnej przy realizacji projektów/eventów dla klientów
📝 Co możemy Ci zaoferować?
- współpracę w ramach umowy o pracę lub kontraktu B2B - to Ty wybierasz;
- podstawę + prowizję od zrealizowanych projektów
- prywatną opiekę medyczną;
- kartę MultiSport;
- super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień;
- zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- możliwość pracy w modelu hybrydowym (mamy biura w Krakowie i w Warszawie)
- dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
- jeśli wybierzesz umowę B2B - oferujemy również płatne dni wolne.
Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?
- Rozmowa z HR
- Rozmowa z Director of B2B Sales & Success
- Rozmowa z Head of Operations
- Zadanie rekrutacyjne
- Decyzja 😉
Poznaj zasady, które płyną w naszej krwi, nasza zwycięska lista #inourblood:
- Act like a founder
- Care for your customers
- Focus on the greatest impact
- Test your ideas fast and iterate
- Remember to communicate