B2B Customer Success Manager
Sprzedaż

B2B Customer Success Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

project management

zarządzanie zespołem

sprzedaż B2B

dobra organizacja pracy

customer success B2B

asertywność

Mile widziane

HubSpot

Opis stanowiska

Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?


Dołączając do uPacjenta 👨‍⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której organizacja firmowego pobrania krwi jest niesamowicie prosta! Naszą misją jest aktywne dbanie o zdrowie w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎


Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy - załoga uPacjenta czeka na Ciebie!


Aktualnie rozwijamy dział obsługi klienta B2B i poszukujemy osoby na stanowisko B2B Customer Success Team Leader. Twoja praca będzie polegać na dostarczaniu Klientom produktów wellbeingowych w postaci: akcji zdrowia, eventów zdrowia, webinarów, edukacji, konsultacji i innych. Będziesz odpowiedzialny_a za dowożenie rezultatów oraz założeń projektowych a także za pozytywne doświadczenia naszych klientów B2B z przeprowadzonych przez nas Akcji Zdrowia.

Aby to osiągnąć będziesz bezpośrednio współpracować z działem sales oraz innymi działami w organizacji: operacje, product, marketing.


Jeśli więc masz doświadczenie w budowaniu zespołu, świetne zdolności organizacyjne, chcesz mieć wpływ na rozwój nowego obszaru w firmie, nie jest Ci obce działanie na przekroju różnych działów i chciał(a)byś pracować z dużymi i prestiżowymi brandami takimi jak Jeronimo Martins, mBank, BNP Paribas, Yes biżuteria, T-mobile, Siemens - koniecznie dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy dużą samodzielność i możliwość rozwoju. Organizacja mocno stawia na rozwój B2B, również międzynarodowo.


Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.



🎯 Twoje zadania jako B2B Customer Success Manager w uPacjenta:

  • budowanie i zarządzanie obszarem oraz zespołem B2B Customer Success w uPacjenta (rekrutacja, onboarding, coaching, mentoring, setting goals etc)
  • odpowiedzialność za kluczowe KPI działu m.in: satysfakcja klienta, efektywność realizacji projektów oraz efektywność zespołu
  • realizacja projektów wellbeingowych dla klientów B2B (eventy zdrowia, badania profilaktyczne, edukacja zdrowotna i inne) - bezpośrednia współpraca z klientami B2B
  • budowanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami, dbanie o testymoniale i referencje
  • słuchanie potrzeb oraz feedbacku klientów i przekładanie ich na biznesowe rozwiązania w organizacji
  • budowanie standardów i procesów w dziale, utrzymywanie porządku w dokumentacji projektowej
  • podnoszenie wartości klientów poprzez inicjatywy upsellingowe
  • monitorowanie wskaźników i raportowanie danych
  • bezpośredni wpływ na przychody, efektywność i growth B2B
  • tworzenie procesów usprawniających pracę oraz performance działu jak i poszczególnych jego członków
  • bliska współpraca z innymi działami m.in sales, operacje, produkt, marketing aby wspólnie dostarczać najlepsze rozwiązania dla klientów biorąc pod uwagę ich feedback i możliwości organizacji


🧐 Czego od Ciebie oczekujemy?


  • doświadczenie w customer success B2B i/lub w sprzedaży B2B (account management)
  • umiejętność zarządzania zespołem (zatrudnianie, rozmowy okresowe, delegowanie projektów, rozwój itp)
  • znajomość metryk customer success
  • umiejętność pracy projektowej w dostarczaniu rezultatu dla klienta B2B, mocna praca hands -on
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy z różnymi interesariuszami
  • umiejętność przekładania feedbacku i potrzeb klientów na biznesowe cele i możliwości
  • umiejętność dostarczania celu w sposób efektywny, naturalna zdolność do szukania usprawnień i zmiany
  • umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami
  • asertywność
  • umiejętność zarządzania oczekiwaniami interesariuszy


💪 Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w startupie
  • umiejętność pracy na OKRach
  • znajomość Hubspot
  • znajomość technik upselingowych
  • doświadczenie w pracy agencyjnej przy realizacji projektów/eventów dla klientów


📝 Co możemy Ci zaoferować?

  • współpracę w ramach umowy o pracę lub kontraktu B2B - to Ty wybierasz;
  • podstawę + prowizję od zrealizowanych projektów
  • prywatną opiekę medyczną;
  • kartę MultiSport;
  • super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień;
  • zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny;
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym (mamy biura w Krakowie i w Warszawie)
  • dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
  • jeśli wybierzesz umowę B2B - oferujemy również płatne dni wolne.


Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?

  1. Rozmowa z HR
  2. Rozmowa z Director of B2B Sales & Success
  3. Rozmowa z Head of Operations
  4. Zadanie rekrutacyjne
  5. Decyzja 😉


Poznaj zasady, które płyną w naszej krwi, nasza zwycięska lista #inourblood:

  • Act like a founder
  • Care for your customers
  • Focus on the greatest impact
  • Test your ideas fast and iterate
  • Remember to communicate