Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?
Dołączając do uPacjenta 👨⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której zamówienie 🏠 domowego pobrania krwi jest równie łatwe, jak zamówienie pizzy online 🍕 Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎
Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga TransforMedsów czeka na Ciebie!
Na stanowisku B2B Marketing Project Manager będziesz odpowiedzialna_y planowanie i prowadzenie działań marketingowych mających na celu budowanie świadomości na temat uPacjenta i Akcji zdrowia wśród klientów B2B oraz pozyskiwanie leadów dla naszego działu sprzedaży.
Jeżeli więc chcesz mieć bezpośredni wpływ na tempo rozwoju firmy - dołącz do nas!
Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.
📋 Twoje zadania na tym stanowisku:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kampanii dla działu B2B.
- Planowanie i realizacja wewnętrznych działań marketingowych B2B.
- Bliska współpraca i bieżące wsparcie działu sales oraz rozumienie potrzeb b2b i klienta.
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i lead magnetów.
- Obsługa wizualna i marketingowa eventów (konferencje, akcje zdrowia).
- Wspieranie działu sprzedaży w przetargach i ofertowaniu.
- Analiza danych kampanii i wyciąganie wniosków optymalizacyjnych.
- Współpraca z innymi działami w firmie.
- Przygotowywanie briefów marketingowych.
- Wsparcie klientów w obszarze działań employer brandingowych oraz edukacyjnych.
🎯 Czego od Ciebie oczekujemy:
- Min 2 lata doświadczenia w marketingu B2B.
- Umiejętności budowania i wdrażania strategii marketingowych opartych na danych.
- Doświadczenia we współpracy z działami Sales.
- Umiejętności pisania briefów oraz definiowania potrzeb.
- Umiejętności korzystania z narzędzi marketingowych (canva, linkedin, GA4).
- Znajomości narzędzi marketingu internetowego i trendów w obszarze digital.
- Samodzielności i brania odpowiedzialności za projekty.
- Kreatywności.
- Wychodzenia z inicjatywą.
- Umiejętności słuchania, badania potrzeb.
- Łatwości w pracy w zespole.
- Zorientowania na klienta.
💪 Mile widziane:
- Doświadczenie we współpracy z influencerami B2B.
- Obsługa narzędzia marketing automation (HubSpot).
📝 Co zyskujesz, dołączając do naszego zespołu:
- Współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B - to Ty wybierasz.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę MultiSport.
- Super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień.
- Zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (mamy biura w Krakowie i w Warszawie).
- Dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Jeśli wybierzesz umowę B2B - oferujemy również płatne dni wolne.
❓ Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?
☎️ Screening call
🏢 Interview
📝 Case study
🎯 Decyzja
🏆uPacjenta winning formula:
- Act like a founder
- Care for your customers
- Focus on the greatest impact
- Test your ideas fast and iterate
- Remember to communicate