Digital Analyst (Web/Mobile)
BI & Data

Digital Analyst (Web/Mobile)

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
VikingCo Poland Sp. z o.o.

VikingCo Poland Sp. z o.o.

W Mobile Vikings, od 2013 roku jesteśmy kimś więcej niż operatorem komórkowym - tworzymy społeczność, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Płyniemy ramię w ramię i robimy wszystko, by każdy Viking i ViQueen poczuli się częścią naszej załogi.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Big Query

Tableau

Google Analytics 4

Google Tag Manager

PostgreSQL

Opis stanowiska

Cześć, w Mobile Vikings wierzymy, że karta SIM to tylko początek. U nas nie ma klientów - są

Vikingowie i ViQueen. Sprzedaż naszej karty to pierwszy krok, żeby dołączyć do tego grona.

Potrzebujemy na naszym pokładzie analityka z prawdziwego zdarzenia. Szukamy osoby, która tak jak my, lubi swoją pracę i chce się w niej rozwijać i próbować nowych rzeczy.

Nie boimy się nowych wyzwań, eksperymentalnych strategii czy nieszablonowych działań.

Premiujemy rozwiązania oryginalne, wyjątkowe i przede wszystkim takie, które dostarczają nam

wiarygodnych danych.


Cenisz sobie dużą niezależność w pracy i jesteś w stanie samodzielnie skoordynować obszar analityki internetowej? Prawdopodobnie znajdziemy wspólny język. :)


Zakres obowiązków:

● konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag

Manager, BigQuery)

● tracking użytkownika na różnych etapach ścieżki zakupowej/lejka sprzedaży

● dążenie do zrozumienia zachowania użytkowników na witrynie internetowej i w aplikacji

mobilinej

● ewaluacja zmian w kampaniach performance marketingu

● integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem BigQuery

● przygotowywanie data-setów w BigQuery pod dalszą integrację z Tableau

● współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i organizacji pracy

● prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu analityki webowej-mobilnej

● współpraca z zespołami produktowymi, IT, marketingiem oraz sprzedażą przy wsparciu

aktualnego biznesu, a także rekomendowanie zmian w ofertach i modelach sprzedażowych

● tworzenie wizualizacji danych, przyjaznych użytkownikowi raportów i dashboardów

(z wykorzystaniem Google Analytics 4 / Tableau)

● inicjowanie projektów mających na celu rozwój nowych narzędzi do analizy danych

● czynny udział w zmianie kultury organizacji w kierunku „data-driven decision making”


Wymagania:

● wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

● samodzielność i umiejętność inicjowania nowych pomysłów w zakresie analiz

● gotowość do ciągłego rozwoju (motywacji w zakresie samodzielnego poszukiwania i

zdobywania wiedzy)

● kreatywność we wdrażaniu nowych rozwiązań

● doświadczenie związane z analizą danych - min. 2-3 lata

● zaawansowana znajomość narzędzi Google (Google Analytics 4, Google Tag Manager,

BigQuery …)

● dobra znajomość SQL (PostgreSQL)

● znajomość dodatkowych narzędzi wspierających analitykę webowo-mobilną (np. Amplitude) oraz doświadczenie w ich wdrażaniu będzie dużym atutem

● mile widziana znajomość Tableau


Oferujemy:

● ciekawą pracę w młodej i szybko rozwijającej się organizacji

● dużą swobodę w kreowaniu własnego stanowiska pracy i zakresu obowiązków

● dobrą atmosferę w „młodym i dynamicznym zespole”, ale bez „owocowych czwartków”

● wynagrodzenie adekwatne do umiejętności/doświadczenia (UoP lub B2B)

● biuro w centrum Wrocławia

● hybrydowy model pracy (3 dni biuro / 2 dni home office)

● opcja na stanie się sportowcem z kartą Multisport

● opcja na ubezpieczenie medyczne Luxmed

● dobry sprzęt do pracy.

Rekomendowane oferty

Inżynier ds. Projektów obliczeniowych

Nowa
Rawlplug S.A.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
doradztwo
wykształcenie budowlane
obliczenia
Nowa