Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów i doradców
- Organizacja i prowadzenie spotkań z zespołem
- Wyznaczanie, nadzór i koordynacja celów projektowych (efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- Kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- Budowa i utrzymanie relacji biznesowych z klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- Raportowanie wyników finansowych Projektu
- Przygotowywanie budżetu Projektu i dbanie o jego realizację
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- Monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projekt
- Zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w branży CC/BPO na stanowiskach managerskich
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i dużym zespołem projektowym
- Znajomość wielu różnych rozwiązań technologicznych związanych z pracą w obsłudze klienta (systemy CC / CRM / boty / systemy ticketowe /WFM itd.).
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
Mile widziane
- Znajomość j. angielskiego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami