Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Twój zakres obowiązków
- Planowanie pracy zespołu Doradców
- Zbieranie dyspozycyjności i komunikacja z zespołem
- Układanie grafiku zgodnie z dyspozycyjnością Doradców i zapotrzebowaniem Projektu
- Weryfikacja stanu obsady
- Przygotowywanie raportów i statystyk
- Znajomość Kodeksu Pracy
Nasze wymagania
- Doświadczenia w branży call/contact center na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrej znajomości branży telekomunikacyjnej
- Umiejętności pracy w zespole
- Praktycznej znajomości pakietu Ms Office
- Umiejętności pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenia w pracy z systemami call center/diallerem
- Umiejętności planowania pracy zmianowej zespołu
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie na umowę o pracę + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami