Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Communication Planner
Media
Wavemaker Sp. z o.o.

Digital Communication Planner

Wavemaker Sp. z o.o.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wavemaker Sp. z o.o.
Wavemaker Sp. z o.o.

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Media
digital
English
Microsoft Office
Meta BM
Google platforms
Mile widziane
TT BM
Friendly offer
Opis stanowiska

Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook


👉 W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Digital Communication Planner / Digital Communication Senior Planner



Zakres odpowiedzialności:

  • planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami digital
  • monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności
  • udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
  • udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych.


Oczekiwania:

  • doświadczenie w planowaniu kampanii digital, w szczególności w kanałach social oraz programmatic – współpraca z teamami specjalistycznymi
  • doświadczenie w holistycznym prowadzeniu kampanii digital - planowanie, zakup, implementacja, raportowanie, przygotowywanie podsumowań oraz rozliczanie kampanii
  • znajomość narzędzi - platform Google (DV 360, CM, GA), Meta BM, dodatkowym atutem będzie znajomość TT BM
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2)
  • dokładność i umiejętność zarządzania budżetem kampanii
  • rozwinięte umiejętności analityczne
  • silne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, w celu skutecznej współpracy z klientem, wydawcami i zespołem wewnętrznym
  • umiejętność radzenia sobie z presją czasu i pracą w dynamicznym środowisku.
  • samodzielność, proaktywność
  • mile widziane: Doświadczenie w pracy na dużym/globalnym kliencie.


Zapewniamy:

  • szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników,
  • bonusy motywacyjne za szczególne zaangażowanie i osiągnięcia
  • pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych
  • hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser)
  • dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników
  • pracę w inspirującym i wspierającym środowisku - 88% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji poleciłoby Wavemaker jako dobre miejsce pracy.


Sprawdź podobne oferty