Integrated Communication Planner Buyer
BI & Data

Integrated Communication Planner Buyer

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wavemaker Sp. z o.o.

Wavemaker Sp. z o.o.

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

media

marketing

kampania

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Wavemaker jest jedną z czołowych agencji mediowych w Polsce. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. Pracowników na świecie. Jesteśmy częścią światowego holdingu WPP oraz grupy mediowej GroupM, która ma największy udział w rynku, obsługując ponad 38% budżetów reklamowych w Polsce. Pozytywnie prowokujemy wzrost naszych klientów, wpływając na doświadczenia konsumentów poprzez media, content i technologię. Więcej informacji o nas znajdziesz na: wavemakerglobal.com, LinkedIn oraz Facebook


W związku z rozwojem naszych zespołów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Integrated (online+offline) Communication Planner Buyer

Zakres odpowiedzialności:

  • Planowanie i implementacja kampanii online i offline (z TV lub bez),
  • Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
  • Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
  • Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych.


Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej,
  • Znajomość rynku mediów oraz doświadczenie w pracy mediowej w obszarze offline i online,
  • Znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (min. poz. B2),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.


Oferujemy:

  • Szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników
  • Bonusy motywacyjne za szczególne zaangażowanie i osiągnięcia
  • Pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych
  • Hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser)
  • Dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników
  • Pracę w inspirującym i wspierającym środowisku - 88% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji poleciłoby Wavemaker jako dobre miejsce pracy.