Potrafisz szybko rozwiązywać problemy techniczne i cenisz sobie kontakt z ludźmi z całego świata❓
Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy! 🔎
Dołącz do naszego zespołu jako
Technical Customer Support
🖥 Dział: Technical Support
📍 Miejsce pracy: Opole
💼 Rekrutowany przez: Wazdan Solutions Sp. z o.o.
🔎 Pasujesz do nas jeśli:
- dobrze znasz technologie internetowe, jesteś biegły w obsłudze oprogramowania; 💻
- posiadasz doświadczenie w gromadzeniu i przetwarzaniu danych oraz ogólną wiedzę o bezpieczeństwie w Internecie;
- potrafisz analitycznie i kreatywnie rozwiązywać problemy przy podejściu nieliniowym i wielozadaniowym; 🧩
- dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie.
👨💼 Czym będziesz się zajmował?
- wspieraniem użytkowników platformy w ich codziennych zadaniach; 👨🏻💻
- dbaniem o przestrzeganie warunków i wymogów licencyjnych;
- rozwiązywaniem bieżących problemów technicznych;👷🏻
- przeprowadzaniem testów nowych funkcji;
- tworzeniem krótkich opisów produktów i funkcji; 📜
- rozwijaniem własnych kwalifikacji w potrzebnych w pracy kierunkach.
✨ Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie będącej jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy (UOP, B2B, UZ, UOD);
- Współpracę z wykwalifikowanym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, umożliwiającą wymianę doświadczeń i pogłębianie wiedzy;
- Możliwość dofinansowania do szkoleń i kursów, niezbędnych dla rozwoju na obejmowanym stanowisku;
- Szeroki pakiet benefitów m.in.: Kartę Multisport, Prywatną opiekę medyczną LuxMed oraz poniedziałki z pyszne.pl;
- Dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit oraz możliwość robienia okazyjnych zakupów;
- Pracujemy jak i w biurze w Opolu, tak i oferujemy pracę w modelu hybrydowym bądź zdalnym - elastycznie dostosujemy się do Twoich możliwości i preferencji;
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 7:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance;
- Świetną atmosferę - pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu;
- Pracę pełną rozrywki i integracji: imprezy integracyjne, urodziny okrągłe, rocznice pracy, wyprawki dla dziecka, paczki świąteczne, zdrowa żywność.
👉 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się:
- Telefonu lub maila od zespołu HR.
- Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej.
- W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym
formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.