Serwus!
Jesteśmy WBIZNES, czyli jedną z wiodących agencji marketingu internetowego dla mikro i małych firm. Chcemy, aby dobre produkty zyskały narrację i marketing, na który zasługują. Realizujemy to poprzez sprawdzone schematy, stałe wsparcie klientów oraz codzienny zastrzyk motywacji do rozwoju biznesu.
Poszukujemy do pracy zdalnej starszego opiekuna klientów z doświadczeniem w: prowadzeniu kampanii z naciskiem na digital, koordynacji pracy zespołu, odpowiedzialności za jakość i terminowość oraz rentowność realizowanych projektów. Praca od lipca, z możliwością startu wdrożenia w czerwcu.
Jeśli...
- masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji marketingu internetowego
- masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu dla firm
- umiesz pracować na celach - podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI
- potrafisz nadzorować i planować pracę zespołu specjalistów
- potrafisz rozliczyć projekt (cost controlling)
- potrafisz budować długofalowe relacje z klientami
- potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrznie projekty
- posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne
- jesteś samodzielny/a i proaktywny/a
- potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami
- potrafisz budować lejki sprzedażowe, mierzyć ich efektywność i optymalizować je
- analiza danych marketingowych i wyciąganie wniosków to dla Ciebie chleb powszedni
- gdy coś obiecasz, to robisz to, chociażbyś miał pluć krwią
- więcej wymagasz od siebie niż od innych
Na czym polega praca?
- Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z obsługiwanymi - wyznaczonymi klientami agencji marketingu internetowego WBIZNES
- Dbałość o realizację strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanały social media oraz emisję reklam w wyszukiwarkach
- Współpraca z zespołem grafików, copywriterów, specjalistów PPC, programistów, innych projekt managerów. W szczególności delegowanie, egzekwowanie wykonania zadań i kontrola jakości
- Prowadzenie harmonogramów pracy i dbałość o terminowość
- Raportowanie prowadzonych działań względem klienta
- Udział w postępowaniach sprzedażowych
- Sugerowanie działań i wyciąganie wniosków na podstawie prowadzonych działań marketingowych
- Wkład w rozwój WBIZNES oraz bieżące informowanie o usprawnieniach
- Stałe doradztwo usług obsługiwanym klientom w zakresie możliwe rozszerzania zakresu współpracy z WBIZNES
- Stosowanie procedur w zakresie obsługi klienta, a także cyklu realizacji miesiąca
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B
- wynagrodzenie na poziomie 7 000 - 15 000 zł netto (lub więcej w zależności od wyników)
- pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się agencji marketingu internetowego (rozwój i nauka to element kultury naszej organizacji)
- pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym
- pracę nad ambitnymi projektami
- dwa wyjazdy integracyjne do roku (letni i bożonarodzeniowy)
Minusy
- Bezpośrednie raportowanie do naszego CEO
Kolejne kroki:
1. Poznajemy Ciebie: wypełnij brief, test osobowości i zadania rekrutacyjne.
2. Ty poznajesz nas lepiej: obejrzyj materiały wideo (całość ok. 20 min), aby lepiej poznać naszą firmę i to, jak pracujemy.
3. Spotykamy się na rozmowie: ostatni etap to około godzinna wideo-rozmowa z właścicielami.