Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
A do tego szukamy osoby, która niczym native speaker posługuje się językiem influencerów, a jednocześnie rozumie biznesowe potrzeby klientów. ;)
Na co możesz u nas liczyć?
- na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- elastyczny urlop;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- multisport
- na start wynagrodzenie w wysokości 6000-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- współtworzyć strategie komunikacji digitalowych dla naszych nowych i obecnych klientów w zakresie influencer marketingu;
- analizować rozwój rynku i trendów;
- wyszukiwać influencerów i analizować ich potencjał
- rekomendować influencerów dopasowanych do naszych ofert przetargowych; przygotowywać propozycje upsellowych działań influencer marketingowych dla obecnych klientów;
- tworzyć kosztorysy na potrzeby współpracy;
- uczestniczyć w spotkaniach oraz warsztatach z klientami;
- nawiązywać współpracę i utrzymywać dobre relacje z kluczowymi influencerami;
- koordynować kwestie formalne - negocjować warunki współpracy, pilnować podpisania umowy;
- briefować influencerów, koordynować i nadzorować ustalone w ramach kampanii świadczenia;
- organizować pracę i rozwijać zespół influencer marketingu;
- spełniać ustalone dla zespołu KPI — upsell u stałych klientów i doskonalenie ofert na przetargach;
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z influencer marketingiem (mile widziane doświadczenie w pracy w agencji reklamowej/digitalowej);
- świat influencerów i budowania relacji z nimi nie ma dla Ciebie tajemnic, a do każdego pomysłu na kampanię potrafisz dopasować odpowiednie nazwiska;
- nie jest Ci obce tworzenie umów, kosztorysów i prezentacji;
- rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych oraz znasz najnowsze trendy w komunikacji;
- masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;
- mile widziane doświadczenie w pracy w zespole i koordynacji zadań
- swobodnie posługujesz się angielskim.