Cześć! Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Poszukujemy Junior Business Development Specialist, która/y będzie odpowiedzialna za sprzedaż nowych usług technologicznych agencji!
Krótko mówiąc, potrzebujemy pozyskać pracownika, który pomoże nam pozyskiwać nowych klientów. Jeśli w Twoich żyłach płynie sprzedażowa krew, jesteś typem, którego nikt nie przegada, a „numer aktualnie jest zajęty” to Twoje drugie imię, to koniecznie wyślij nam swoje CV.
To propozycja zarówno dla osób, które rozpoczynają karierę i chcą nauczyć się marketingu i sprzedaży, jak i dla osób, które zdobyły już doświadczenie przy projektach marketingowych i/lub IT i chciałyby przejść na stronę sprzedaży.
Co na Ciebie czeka?
- ekipa świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- możliwość rozwoju zawodowego — z nami możesz iść wytyczoną przez siebie ścieżką;
- doskonalenie Twoich umiejętności sprzedażowych, (boisz się, że nie masz pierwszego doświadczenia? Spokojnie, wszystkiego Cię nauczymy ;));
- możliwość zdobycia wiedzy związanej z digital marketingiem i nowymi technologiami;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić swoje kompetencje;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly.
Co będziesz u nas robić?
- zajmiesz się researchem nowych klientów;
- będziesz nawiązywać i dbać o utrzymanie dobrych kontaktów z potencjalnymi klientami
- Współtworzyć i współpracować przy prowadzeniu kampanii sprzedażowych agencji;
- brać udział w pracach związanych z prezentowaniem portfolio agencji, analizą potrzeb klientów i tworzeniem ofert;
- docelowo rozwiniesz umiejętności pozwalające na samodzielne pozyskiwanie klientów i prowadzenie procesów ofertowych.
Tego wymagamy:
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
- podejścia proklienckiego;
- swobody w formułowaniu myśli, argumentowaniu, prezentowaniu;
- znajomości pakietu Office / narzędzi i aplikacji Google;
- zainteresowania digital marketingiem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na dowolnym stanowisku w agencji interaktywnej lub digitalowej);
- bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Twoim atutem będzie jeśli:
- masz doświadczenie we wdrażaniu projektów digital i IT
- masz doświadczenie marketingowe lub świadomość działania marketingu digital czy agencji reklamowej
- masz doświadczenie pracy w zespołach projektowych
- masz świadomość biznesową i wyczucie w kontakcie z Klientem
- masz naturę problem-solvera i potrafisz "łączyć kropki"
- operujesz świetnie zarówno językiem humanistycznym, jak i technologicznym
- interesują Cię nowe technologie, masz ogólne lub szczegółowe pojęcie czym jest martech i może masz jakieś doświadczenia w jego wdrażaniu lub wykorzystaniu (np. w obszarach AI, Salesforce, CRM, Automatyzacja, UX, Analityka)
Podeślij nam swoje CV, chętnie Cię poznamy!