Technology Business Partner
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk
Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa, która działa kompleksowo, tworząc i realizując kampanie 360. Ale digital oczywiście FIRST! Od roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, co daje nam dostęp do najnowszych technologii i pozwala realizować projekty na skalę europejską. Specjalizujemy się też w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje (i pieski).
Poczytaj o nas więcej: https://webtalk.pl/
Szukamy kogoś więcej niż Project Managera. Szukamy Technology Business Partnera – strategicznego lidera, który potrafi przełożyć technologię na realne korzyści biznesowe dla naszych klientów. Kogoś, kto nie tylko poprowadzi złożone projekty deweloperskie i analityczne, ale będzie też siłą napędową ich rozwoju – od identyfikacji potrzeby, przez przygotowanie oferty, aż po proaktywny upselling i budowanie długofalowych partnerstw.
Jeśli czujesz, że Twoją pasją jest łączenie światów IT i biznesu, a praca z klientami korporacyjnymi to dla Ciebie szansa na szukanie synergii i realny wpływ na ich rozwój – to jest rola dla Ciebie.
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
Ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy.
Najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
Samodzielność przez duże S – otrzymasz zaufanie i narzędzia, by realnie kształtować swój obszar.
Inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły.
Szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.
MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch.
Pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
Na start wynagrodzenie w wysokości 12 000 - 15 000 zł netto plus atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych i rozwoju biznesu.
Przekąski w kuchni, sernikalia i firmowe wyjścia.
Może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe dni przez cały tydzień – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
Twoja rola będzie opierać się na trzech strategicznych filarach:
1. Rozwój biznesu i partnerstwo z Klientem (New Business & Upsell)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – od identyfikacji leadów, przez pierwszy kontakt, aż po prezentację oferty i negocjacje.
Prowadzenie całego procesu sprzedażowego dla projektów technologicznych, w ścisłej współpracy z działem New Business.
Proaktywny rozwój obecnych klientów – identyfikowanie potencjału upsellowego i cross-sellowego, proponowanie nowych rozwiązań i rozszerzanie współpracy.
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, które precyzyjnie odpowiadają na potrzeby biznesowe klientów.
Reprezentowanie agencji na spotkaniach z kluczowymi klientami, pełniąc rolę partnera strategicznego i doradcy technologicznego.
Aktywne kształtowanie i komercjalizacja oferty agencji w zakresie usług digital w odpowiedzi na potrzeby rynku.
2. Przywództwo i rozwój zespołu technologicznego
Zarządzanie zespołem (UX/UI, programiści, analitycy), dbanie o jego rozwój i motywację.
Monitorowanie trendów rynkowych i kształtowanie kompetencji zespołu w odpowiedzi na zidentyfikowane szanse sprzedażowe.
Budowanie kultury feedbacku, współpracy i dzielenia się wiedzą.
Wspieranie działu w codziennej pracy i dostrzeganie potencjału w ludziach.
3. Doskonałość operacyjna i realizacja projektów
Nadzór nad realizacją projektów technologicznych – od strategii, przez wdrożenie, po analizę wyników.
Zarządzanie zakresem, harmonogramem i rentownością projektów, od etapu estymacji po końcowe rozliczenie.
Gwarantowanie najwyższych standardów i jakości dostarczanych rozwiązań, optymalizacja procesów.
Zarządzanie ryzykiem projektowym i sprawne rozwiązywanie problemów.
Dołącz do nas, jeśli:
Masz udokumentowane doświadczenie w łączeniu ról technologicznych/projektowych ze sprzedażą lub rozwojem biznesu w agencji digitalowej lub software housie.
Możesz pochwalić się sukcesami w pozyskiwaniu klientów i/lub znaczącym rozwijaniu istniejących kont (upselling).
Posiadasz praktyczną znajomość prowadzenia złożonych projektów dla klientów korporacyjnych i potrafisz budować z nimi długofalowe, partnerskie relacje.
Jesteś w stanie samodzielnie przygotować, skalkulować i zaprezentować kompleksową ofertę handlową.
Potrafisz sprawnie podejmować decyzje, doskonale się komunikujesz i masz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne.
Znasz metodyki zarządzania projektami (np. Agile/Scrum) i narzędzia (np. Asana, Jira).
Posiadasz co najmniej podstawową wiedzę z zakresu UX/UI, analityki webowej czy trendów w dewelopmencie.
Jesteś liderem/liderką – potrafisz inspirować zespół i skutecznie zarządzać pracą wielu interesariuszy.
Mile widziane:
Certyfikacja w obszarze zarządzania projektami (np. PRINCE2, AgilePM).
Sieć kontaktów biznesowych, którą możesz wykorzystać w nowej roli.
Brzmi jak wyzwanie dla Ciebie? Aplikuj! Chętnie poznamy Cię bliżej.
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.
Technology Business Partner
Technology Business Partner
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk