Cześć,
Zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Public Relations, Performance, Strategy, Creative, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Wśród naszych Klientów są m.in.: Swiss Krono, Kruk S.A., Dekoral, Aluprof, Kakto, Anwen, Lugers, Geberit i Shimano.
Obecnie rozwijamy nasz Dział Public Relations i poszukujemy doświadczonego Senior PR Managera.
Jakie obowiązki na ciebie czekają:
· opieka nad powierzonymi projektami i klientami,
· realizacja/współrealizacja działań PR, w tym wielonarzędziowych i wielokanałowych kampanii PR,
· aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji,
· generowanie pomysłów i aktywacji PR – spójnych ze strategią marki lub konceptem kreatywnym,
· tworzenie ofert dla klientów firmy,
· planowanie projektów, nadzór nad ich realizacją, raportowanie,
· bieżący kontakt i współpraca z klientami biznesowymi,
· bieżąca współpraca z zespołami projektowymi: copywriterami, designerami, strategami marki oraz dostawcami, podwykonawcami, mediami etc.,
· tworzenie/współtworzenie treści w ramach realizowanych projektów.
Co będzie niezbędne?
· 5-letnie doświadczenie w obszarze Public Relations, 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
· umiejętność pracy z zespołami projektowymi i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· doświadczenie w projektach PR, które wykraczają poza Media Relations,
· umiejętność przełożenia koncepcji strategicznej, koncepcji kreatywnej na działania PR,
· umiejętność zarządzania projektami PR w tym m.in. planowania, budżetowania i ewaluacji,
· znajomość branży marketingowej, narzędzi PR oraz trendów rynkowych,
· biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (umiejętność tworzenia różnego rodzaju treści, raportów i analiz),
· umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i przekładania ich na projekty PR,
· Znajomość polskiego rynku mediowego/wydawniczego oraz trendów rynkowych.
Docenimy również:
· doświadczenie w obszarze Media Relations i obszarach pokrewnych,
· znajomość narzędzi takich jak: Asana, Slack, Office 365,
· znajomość języka angielskiego,
· referencje/listy polecające z poprzednich miejsc pracy,
· portfolio pokazujące Twoje doświadczenie,
· doświadczenie w pracy agencyjnej.
Czego możesz spodziewać się od nas:
· pełnej otwartości i szacunku,
· twórczej atmosfery w pracy,
· jasnej ścieżki rozwoju i kariery,
· udziału w konferencjach i szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
· pakietu medycznego Enel-Med i karty Multisport,
· dobranej do Twoich preferencji formy współpracy (UoP/B2B),
· własnego MacBooka (chyba, że jesteś #teamwindows),
· systemu premiowego,
· pracy w trybie zdalnym lub hybrydowym.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, czekamy na Twój kontakt.
Rekomendowane oferty