Cześć! Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru: dostarczamy angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujemy w codziennych decyzjach. Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie.
Twój zakres obowiązków:
- Koordynowanie realizacji działań w ramach projektów programmatic
- Analiza testów A/B technologicznych
- Rekomendowanie działań optymalizacyjnych na podstawie danych
- Testy i podstawowy debug rozwiązań technicznych
- Współpraca z zespołem AdTech oraz innymi zespołami technicznymi i biznesowymi zaangażowanymi w projekty programmatic
- Przygotowywanie raportów, dashboardów analitycznych oraz prezentacji na potrzeby zespołu oraz organizacji
- Tworzenie dokumentacji nowych rozwiązań technicznych
- Udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi i technologicznymi
Nasze wymagania:
- Absolwent lub student kierunków technicznych, IT, analiza danych bądź pokrewnych lub pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi: Power BI, Excel oraz języka SQL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności analityczne, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w powierzone projekty
Mile widziane
- Znajomość zagadnień związanych z emisją i traffikowaniem reklamy w internecie.
- Przynajmniej podstawowa znajomość HTML, Javascript, Python
- Doświadczenie w pracy z adserverami oraz DSP/SSP (Google Ad Manager, RTB House, Criteo, Xandr, AdForm, Smart, Rubicon, ConnectAd, Pubmatic, Index Exchange, ect.)
- Zainteresowanie nowinkami na rynku programmatic
- Znajmość Jira i organizacją pracy w Scrum
Zapewniamy:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie.
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji.
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania.
- Realizację ciekawych projektów wdrożeniowych.