WPP Media
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Kogo szukamy:
Osoby, która ma doświadczenie i chce stać się ekspertem w planowaniu i zakupie kampanii reklamowych metodą direct, jednocześnie nie odpowiadając bezpośrednio za Client Services.
Jako SENIOR DIRECT & INNOVATION SPECIALIST będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.
Co będziesz robić?
planować działania zakupowe w oparciu o strategie i briefy Klientów,
aktywnie identyfikować możliwości optymalizacji kampanii oraz rekomendować rozwiązania,
monitorować przebieg kampanii, raportować wyniki, kontrolować koszty i realizację wskaźników efektywności – we współpracy z zespołem CDT i raportowym,
analizować i selekcjonować oferty reklamowe pod kątem efektywności kosztowej, KPI klienta oraz priorytetów,
współpracować z zespołem Trading WPP Media przy realizacji kampanii,
negocjować i optymalizować warunki kampanii z dostawcami.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
wiedzy z zakresu direct oraz umiejętności planowania i zakupu tego typu kampanii,
znajomości narzędzi digital media planning/buying, między innymi: Mediapanel, TGI, AdReal, AdServer, 3rd party,
wiedzy z zakresu platform brand safety (IAS, DV 360, Moat) i procesów AdOps,
znajomości rynku, dostawców, struktur i modeli działania kampanii,
ekspertyzy w zakresie planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii.
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się zaangażowaniem i pasją do mediów!
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😉
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu.Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie 😉, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Kim jesteśmy?
Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!
Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla naszych marek EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary. Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI.
Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Rekomendowane oferty