TV Media Buyer
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media
Kogo szukamy?
Osób z różnym stopniu doświadczenia w zakupie kampanii TV 📺 – od JUNIORA do EXPERTA.
Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje, jednocześnie nie odpowiadając bezpośrednio za Client Services
Co będziesz robić?
koordynować procesy optymalizacji i zakupu kampanii TV,
przygotowywać scenariusze optymalizacyjne dla kampanii TV i kalkulacje kosztu CPP kampanii,
koordynować przygotowywanie list spotów, raportów, analiz, postbuyów,
monitorować przebieg kampanii oraz kontrolować koszty, a także realizacji założonych wskaźników, (raportować rozbieżności oraz wdrażać zmiany w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów),
estymować oraz kontrolować miesięczne/roczne budżety - monitorować zagrożenia oraz przygotowywać rekomendacje podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji i gwarancji w stacjach.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
doświadczenia w zakupie, optymalizacji i liczeniu kosztów TV,
zdolności analitycznych i umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów,
znajomości TV media landscape (trendy, badania, klienci i rynek agencyjny),
znajomości pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i narzędzi do analizy kampanii Video,
swobodnej komunikacji w języku angielskim (min. B2).
Czego możesz spodziewać się po nas?
akademii telewizyjnej – programu szkoleniowego trwającego 6 miesięcy. Co tydzień odbędziesz sesje szkoleniowe, które pomogą Ci ugruntować wiedzę i rozwinąć kluczowe kompetencje,
pracy na Dopio – dzięki niemu optymalizacja i zakup kampanii telewizyjnych stają się szybkie, precyzyjne i efektywne.
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 dni z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🚀.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Kim jesteśmy?
Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.