Miejsce pracy: Wrocław, plac Powstańców Śląskich 1 (forma zdalna dla osób spoza woj. dolnośląskiego)
- prowadzenie kampanii nastawionych na konwersje
- kontrola bieżących działań, optymalizacja i przygotowanie rekomendacji zmian na podstawie osiąganych wyników
- analiza prowadzonych kampanii oraz raportowanie ich wyników
- współtworzenie strategii marketingowej w zakresie Facebook Ads
- prowadzenie testów na kontach reklamowych
- współpraca z innymi komórkami działu marketingu
- masz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads o dużych budżetach
- w codziennej pracy używasz takich narzędzi jak Facebook Ads, Google Tag Manager
- wiesz jak stworzyć podstawowe raporty w Looker studio (dawniej Google Data Studio) i potrafisz wyciągnąć z nich wnioski
- tworzysz na kontach reklamowych strategie nastawione na konwersje lub sprzedaż
- wyciągasz trafne wnioski na temat efektywności prowadzonych kampanii z dostępnych narzędzi
- potrafisz myśleć analitycznie, jesteś zaangażowany, komunikatywny, lubisz testować nowe rozwiązania
- prowadziłeś kampanie zarówno traffikowe, leadowe jak i e-commerce
- znajomość kampanii DV360
- znajomość Google Ads, Google Analytics, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
- świetną atmosferę
- dogodną lokalizację – centrum Wrocławia
- dodatkowo po okresie próbnym: system kafeteryjny dopasowany do Twoich potrzeb