Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Key Account Manager
Sales
Würth Polska Sp. z o.o.

Key Account Manager

Würth Polska Sp. z o.o.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
współpraca z klientami
negocjacje handlowe
Angielski
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
wykształcenie wyższe
Opis stanowiska

🟥 Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.


Key Account Manager ds. rozwoju kluczowych klientów w branży inwestycji budowlanych

📍praca mobilna


Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi z branży budowlanej
  • Analiza potrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów
  • Negocjacje warunków współpracy i umów handlowych, przygotowywanie ofert i cenników
  • Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem
  • Przygotowanie raportów, kontrola kosztów i analiza cen


Nasze wymagania:

  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym w pokrewnej branży
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B


To oferujemy:

  • Wsparcie przełożonego oraz kadry trenerskiej na każdym etapie adaptacji
  • Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i techniczne
  • Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
  • Narzędzia do pracy, samochód służbowy do użytku prywatnego
  • Pakiet benefitów (m.in. Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)


Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • służbowy samochód do użytku prywatnego
  • preferencyjne pożyczki
  • firmowa biblioteka
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne


Jeśli interesuje Cię praca w międzynarodowym i pełnym wyzwań środowisku oraz chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Würth Polska.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Sprawdź podobne oferty