Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Brand Manager 🚀
new
Marketing
x-kom

Brand Manager 🚀

x-kom
Częstochowa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
x-kom
x-kom

Obecnie x-kom to 26 nowoczesnych salonów stacjonarnych w całej Polsce, jeden z najczęściej wybieranych sklepów internetowych i największy sprzedawca elektroniki w kraju. Naszą największą siłą są ludzie, skupieni w 28 działach firmy. Profesjonalni, zaangażowani i otwarci na potrzeby klientów. Przekonaj się, że kariera w x-komie to inteligentny wybór.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Angielski
kampanie marketingowe
brand
trendy marketingowe
Opis stanowiska

Brand Manager 🚀


💡 Twoje zadania:

  • Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom. 
  • Kreujesz wizerunek marek własnych grupy x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem. 
  • Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży. 
  • Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych. 
  • Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem. 
  • Śledzisz i analizujesz działania konkurencji. 
  • Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie. 
  • Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę.
  • Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.).
  • Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki



✅ Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie: masz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką o zasięgu międzynarodowym. Możesz się pochwalić sukcesami w projektach i kampaniach marketingowych.
  • Wiedza: wiesz, jak wprowadzać na rynek nowe produkty. Znasz narzędzia i kanały marketingowe, które są wykorzystywane do tego, aby tworzyć i zarządzać marką. Umiesz przygotowywać i wdrażać strategie marketingowe. Wiesz, jakie są aktualne trendy marketingowe.
  • Umiejętności: potrafisz zaplanować działania marketingowe na podstawie danych handlowych. Patrzysz strategicznie na komunikację marki na zewnątrz i wewnątrz. Wiesz, jak ustalać i egzekwować KPI i budżet. Potrafisz wyłapać nowe trendy produktowe, brandingowe i technologiczne. Umiesz negocjować i przekonywać do własnych pomysłów.
  • Języki: znasz język angielski na poziomie minimum B2. Umiesz swobodnie tworzyć treści produktowe.
  • Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej.
  • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować swoją pracę.
  • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
  • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz obserwujesz grupy branżowe w social mediach.
  • Geekostwo: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifujesz swoje umiejętności.
  • Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu marką własną z branży elektroniki użytkowej.


🎯 To oferujemy:

  • Ludzie i atmosfera: będziesz pracować w około 200-osobowym dziale marketingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Miejsce pracy: przynajmniej dwa dni w tygodniu powinieneś spędzać w centrali w Częstochowie, w pozostałe dni możesz pracować z naszego biura w Warszawie lub Krakowie. 
  • Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.


Sprawdź podobne oferty