Senior Marketing Campaign Manager
BI & Data

Senior Marketing Campaign Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Power BI

kampanie marketingowe

Google Analytics

marketing automation

Opis stanowiska

✅ Nasze oczekiwania:


  • Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
  • Wiedza: znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, szczególnie w obszarze kampanii online.
  • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski. Weryfikujesz wyniki prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
  • Podzielność uwagi i odporność na stres: umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
  • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki.
  • Narzędzia: znasz i pracujesz na narzędziach, min. Google Analytics i PowerBI. Znasz zasady działania na systemach marketing automation.
  • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.


💡 Twoje obowiązki:


  • Realizujesz strategię marketingowo-handlową dla spółek x-komu.
  • Jesteś odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowych na każdym jej etapie od briefu po egzekucję i rozliczenie.
  • Planujesz i współtworzysz kalendarz kampanii, które jest spójny z kwartalnymi celami marketingowo-handlowymi oraz celami strategicznymi.
  • Odpowiadasz za powierzony budżet na wysokobudżetowe, zasięgowe kampanie. Akceptujesz wydatki kampanijne oraz na działania wizerunkowe wraz ze swoim przełożonym.
  • Odpowiadasz za spójność działań marketingowych przy wysokobudżetowych, zasięgowych kampaniach.
  • Opowiadasz za współpracę z zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić realizacje celów marketingowych.
  • Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne. Raportujesz wyniki do sponsorów projektów. Dbasz o realizację wszystkich wzajemnych ustaleń z partnerami w ramach projektu.
  • Monitorujesz działania konkurencji, śledzisz trendy konsumenckie.
  • Ściśle współpracujesz z działem handlowym, prawnym, analitycznym oraz pozostałymi działami w ramach struktury Marketingu.
  • Dbasz o realizację wskaźników marketingowych, takich jak m.in. ROI, ROAS, CAC czy COS.


📌 Dlaczego warto do nas dołączyć:


  • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
  • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
  • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
  • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
  • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
  • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.


Rekomendowane oferty

Senior Business Intelligence Specialist with German & English

Nowa
Volkswagen Group Services
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
SQL
Microsoft Power BI
Tableau
Nowa