Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
Wiedza: znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, szczególnie w obszarze kampanii online.
Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski. Weryfikujesz wyniki prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych.
Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
Podzielność uwagi i odporność na stres: umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki.
Narzędzia: znasz i pracujesz na narzędziach, min. Google Analytics i PowerBI. Znasz zasady działania na systemach marketing automation.
Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
💡 Twoje obowiązki:
Realizujesz strategię marketingowo-handlową dla spółek x-komu.
Jesteś odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowych na każdym jej etapie od briefu po egzekucję i rozliczenie.
Planujesz i współtworzysz kalendarz kampanii, które jest spójny z kwartalnymi celami marketingowo-handlowymi oraz celami strategicznymi.
Odpowiadasz za powierzony budżet na wysokobudżetowe, zasięgowe kampanie. Akceptujesz wydatki kampanijne oraz na działania wizerunkowe wraz ze swoim przełożonym.
Odpowiadasz za spójność działań marketingowych przy wysokobudżetowych, zasięgowych kampaniach.
Opowiadasz za współpracę z zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić realizacje celów marketingowych.
Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne. Raportujesz wyniki do sponsorów projektów. Dbasz o realizację wszystkich wzajemnych ustaleń z partnerami w ramach projektu.
Monitorujesz działania konkurencji, śledzisz trendy konsumenckie.
Ściśle współpracujesz z działem handlowym, prawnym, analitycznym oraz pozostałymi działami w ramach struktury Marketingu.
Dbasz o realizację wskaźników marketingowych, takich jak m.in. ROI, ROAS, CAC czy COS.
📌 Dlaczego warto do nas dołączyć:
Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.