Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Trade Marketing Manager
new
Marketing
x-kom

Trade Marketing Manager

x-kom
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
x-kom
x-kom

Obecnie x-kom to 26 nowoczesnych salonów stacjonarnych w całej Polsce, jeden z najczęściej wybieranych sklepów internetowych i największy sprzedawca elektroniki w kraju. Naszą największą siłą są ludzie, skupieni w 28 działach firmy. Profesjonalni, zaangażowani i otwarci na potrzeby klientów. Przekonaj się, że kariera w x-komie to inteligentny wybór.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
kampanie marketingowe
seo
SEM
social media
Angielski
Opis stanowiska

✅ Nasz oczekiwania:

  • Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
  • Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
  • Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
  • Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
  • Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
  • Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
  • Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
  • Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
  • Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
  • Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.


💡 Twoje obowiązki:

  • Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
  • Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
  • Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
  • Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
  • Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
  • Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.


🎯 Dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
  • Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
  • Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
  • Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
  • Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
  • Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.


Sprawdź podobne oferty