CZEŚĆ, TO MY!
Wiele można o nas powiedzieć, ale jedno jest pewne: z nami wygrywasz!
W marketingowych rozgrywkach jesteśmy zgrani jak Iga Świątek i jej rakieta. Ogarniamy projekty z zakresu marketingu 360. Nie oznacza to, że kręcimy się w kółko, tylko że prowadzimy kampanie offline i online, social media, eventy i branding. Nasz zespół liczy ponad 20 osób, a Ty możesz być jego kolejnym zawodnikiem! Jakimi wartościami się kierujemy?
❌ Odpowiedzialność – jesteśmy profesjonalistami. Odpowiedzialność dla nas to nie tylko dobrze zrealizowane projekty, ale także samorozwój, szukanie rozwiązań i samodzielność w działaniu.
⭕ Szacunek – ile osób, tyle opinii. I my to szanujemy.
❌ Zespołowość – mimo że mamy różne zadania i projekty, wszyscy gramy w jednym zespole XO.
⭕ Komunikacja – jesteśmy szczerzy w dialogu i otwarci na rozmowy. Dbamy o jasny i spójny przekaz zarówno w zespole, jak i na zewnątrz.
WEJDŹ DO GRY JAKO PERFORMANCE MARKETING SPECIALIST!
Szukasz miejsca, w którym możesz rozwijać swoje doświadczenie zawodowe w fajnej ekipie? Meta Ads i Google Ads nie mają przed Tobą tajemnic? Wiesz, że GA4 to nie najnowszy model Tesli, a konwersja nie oznacza zmienionego szyku zdania?Jeśli tak, to czytaj dalej. 👇
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Masz już doświadczenie, więc potrafisz wdrażać i optymalizować kampanie Google Ads i Meta Ads. Analizujesz dane i raportujesz podjęte działania, wykorzystując Google Analytics, Excel lub inne narzędzia.
Zarządzanie budżetem kampanii też nie będzie dla Ciebie problemem, tak jak podstawowa obsługa stron www (opartych o CMS WordPressa).
Do Twoich zadań należy też tworzenie koncepcji, planów i strategii marketingowych (we współpracy z działem content marketingu) dla klientów.
Śledzisz trendy i chcesz zaproponować klientowi nowe narzędzie, z którego jeszcze nie korzystał? Świetnie! Liczymy na Twoje doświadczenie, wiedzę i działanie poza schematami!
TE UMIEJĘTNOŚCI PRZYDADZĄ CI SIĘ W PRACY
Masz minimum 3-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku i samodzielnie rozwijasz się w tej dziedzinie.
Google Analytics, Looker studio, Google Tag Manager (GTM), Meta Ads Manager, Business Manager Facebooka, Google Search Console – te nazwy nie są Ci obce, a nawet dobrze je znasz.
Potrafisz dobrać odpowiednie KPI do swoich działań, monitorować je i wyciągać na ich podstawie wnioski.
Znasz dobrze angielski i nie boisz się prowadzić rozmów w tym języku.
Excel nie ma przed Tobą tajemnic, prowadziłeś już kampanie na TikToku lub LinkedInie? Super, to Twój dodatkowy atut.
Rozumiesz, że jak jest deadline, to należy się go trzymać. 📅
Komunikacja nie tylko w teorii, ale także w praktyce – potrafisz grać zespołowo oraz dawać i odbierać feedback.
CO MAMY DLA CIEBIE?
Wypłatę w wysokości 6 000 – 8 500 zł brutto.
Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport, bo wiemy, że selfcare to podstawa.
Potrzebujesz jakiegoś szkolenia albo chcesz wziąć udział w konferencji branżowej? Żaden problem! Mamy też biblioteczkę firmową, którą na bieżąco uzupełniamy. 📚
Wolisz B2B czy umowę o pracę? Wybór należy do Ciebie.
Nie ma u nas dress codu ani korpomowy. 🙅♀️🙅♂️
Oferujemy Ci również zapas YerbaMate o różnych smakach, abyś miał/a energię na cały dzień.
Rekomendowane oferty