Specjalista(-ka) ds. Programów Lojalnościowych pełni kluczową rolę w tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi w celu zwiększenia lojalności i retencji klientów, poprawy doświadczenia klientów oraz zwiększenia wartości życiowej klienta (CLV). Osoba ta jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii lojalnościowych, które wspierają cele biznesowe firmy poprzez budowanie trwałych relacji z klientami.
Twój zakres obowiązków
Opracowywanie Strategii Lojalnościowych:
- Projektowanie i rozwijanie programów lojalnościowych z myślą o zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów.
- Identyfikacja celów programu, wyznaczanie KPI’si tworzenie dashboardów do śledzenia postępów dla całej Organizacji.
Analiza Danych:
- Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów, preferencji i trendów w celu ciągłego ulepszania programów lojalnościowych.
- Przeprowadzanie segmentacji klientów w celu dostosowania komunikacji i ofert. Zarządzanie segmentami automatycznymi i manualnymi.
- Monitorowanie wpływu obszaru loyalty na wyniki finansowe Spółki.
Zarządzanie i Optymalizacja Programów:
- Nadzór nad codzienną operacyjnością programów lojalnościowych, w tym zarządzanie budżetem, koordynacja działań promocyjnych i rozwiązywanie problemów.
- Optymalizacja programów na podstawie analizy danych i feedbacku klientów.
- Współpraca z Regionalnymi Menedżerami(-kami) Sprzedaży w zakresie optymalizacji wyników programów w poszczególnych lokalizacjach - pomoc w coachingu.
Komunikacja z Klientami:
- Opracowywanie z Zespołem Marketingu strategii komunikacji z klientami, w tym tworzenie treści marketingowych i promocyjnych skierowanych do uczestników programu.
- Zarządzanie kanałami komunikacji, dostępnymi w ramach aplikacji (mobile push/inApp/Stories).
Współpraca Międzydziałowa:
- Praca z zespołami marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i IT w celu zapewnienia spójności doświadczeń klientów oraz osiągania celów biznesowych.
- Prowadzenie szkoleń dla zespołów dotyczących korzyści i mechanizmów programów lojalnościowych.
- Bieżące wsparcie salonów w pracy z Klientem loyalty (telefoniczne i mailowe).
Monitoring Trendów i Innowacji:
- Śledzenie trendów rynkowych i technologicznych w obszarze lojalności, aby wdrażać nowe rozwiązania i usprawnienia.
- Testowanie nowych pomysłów i technologii w celu zwiększenia efektywności programów.
Nasze wymagania
- Wykształcenie: Preferowane wyższe, w dziedzinie marketingu, zarządzania biznesem, analizy danych lub pokrewne.
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z programami lojalnościowymi lub CRM.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny).
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość pakietu Microsoft Office na poziomie średniozaawansowanym.
- Zdolności analityczne - duża część pracy będzie polegać na umiejętność pracy z danymi i wyciąganiu wniosków.
- Wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, podczas tworzenia przekonujących treści marketingowych.
- Dobra organizacja pracy własnej - zdolność współzarządzania wieloma projektami jednocześnie, utrzymywania terminów i priorytetyzacji zadań.
- Znajomość narzędzi CRM, znajomość nowych technologii, podstaw funkcjonowania aplikacji mobilnych, systemów operacyjnych, platform eCommerce oraz elementarnej terminologii z zakresu IT.
- Kreatywność i Innowacyjność - Twoje nieszablonowe myślenie przyda się w procesie tworzenia i poszukiwania nowych rozwiązań dla poprawy doświadczeń naszych klientów.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, nie tylko podczas współpracy w zespole, ale i w budowaniu relacji z klientami.
To oferujemy
- Onboarding szyty na miarę Twoich potrzeb.
- Bezpłatne lekcje angielskiego.
- Dofinansowanie szkoleń.
- Pakiet medyczny i pakiet sportowy za 2 zł.
- Ubezpieczenie grupowe na życie w korzystnej cenie.
- Dofinansowanie opłat przedszkolnych/żłobkowych.
- Spotkania integracyjne.
- Zniżki na firmowe produkty i usługi.
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem.
O firmie
YES od blisko czterech dekad pielęgnuje swoją umiejętność projektowania ponadczasowej, a zarazem najbardziej współczesnej biżuterii w Polsce. Nieustannie poszukuje źródeł piękna, blasku oraz szlachetnej formy. Ponadczasowy design i innowacyjność są doceniane przez naszych(-e) klientów(-ki), a jakość naszej pracy przekłada się na wielokrotne wyróżnienia w niezależnych rankingach, jak np.:
- Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijającej się firmy w Polsce (2023)
- Certyfikat Great Pleace to Work (2023)
- Nagroda Effie Poland, w tym Grand Prix (2022)