Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista(-ka) ds. Programów Lojalnościowych
new
Marketing
YES Biżuteria S.A.

Specjalista(-ka) ds. Programów Lojalnościowych

YES Biżuteria S.A.
Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
CRM
j. angielski
Prawo jazdy kat. B.
Microsoft Office
Zdolności analityczne
marketing
kreatywność
treści marketingowe
Opis stanowiska

Specjalista(-ka) ds. Programów Lojalnościowych pełni kluczową rolę w tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi w celu zwiększenia lojalności i retencji klientów, poprawy doświadczenia klientów oraz zwiększenia wartości życiowej klienta (CLV). Osoba ta jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii lojalnościowych, które wspierają cele biznesowe firmy poprzez budowanie trwałych relacji z klientami.


Twój zakres obowiązków

Opracowywanie Strategii Lojalnościowych:

  • Projektowanie i rozwijanie programów lojalnościowych z myślą o zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów.
  • Identyfikacja celów programu, wyznaczanie KPI’si tworzenie dashboardów do śledzenia postępów dla całej Organizacji.


Analiza Danych:

  • Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów, preferencji i trendów w celu ciągłego ulepszania programów lojalnościowych.
  • Przeprowadzanie segmentacji klientów w celu dostosowania komunikacji i ofert. Zarządzanie segmentami automatycznymi i manualnymi.
  • Monitorowanie wpływu obszaru loyalty na wyniki finansowe Spółki.


Zarządzanie i Optymalizacja Programów:

  • Nadzór nad codzienną operacyjnością programów lojalnościowych, w tym zarządzanie budżetem, koordynacja działań promocyjnych i rozwiązywanie problemów.
  • Optymalizacja programów na podstawie analizy danych i feedbacku klientów.
  • Współpraca z Regionalnymi Menedżerami(-kami) Sprzedaży w zakresie optymalizacji wyników programów w poszczególnych lokalizacjach - pomoc w coachingu.


Komunikacja z Klientami:

  • Opracowywanie z Zespołem Marketingu strategii komunikacji z klientami, w tym tworzenie treści marketingowych i promocyjnych skierowanych do uczestników programu.
  • Zarządzanie kanałami komunikacji, dostępnymi w ramach aplikacji (mobile push/inApp/Stories).


Współpraca Międzydziałowa:

  • Praca z zespołami marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i IT w celu zapewnienia spójności doświadczeń klientów oraz osiągania celów biznesowych.
  • Prowadzenie szkoleń dla zespołów dotyczących korzyści i mechanizmów programów lojalnościowych.
  • Bieżące wsparcie salonów w pracy z Klientem loyalty (telefoniczne i mailowe).


Monitoring Trendów i Innowacji:

  • Śledzenie trendów rynkowych i technologicznych w obszarze lojalności, aby wdrażać nowe rozwiązania i usprawnienia.
  • Testowanie nowych pomysłów i technologii w celu zwiększenia efektywności programów.


Nasze wymagania

  • Wykształcenie: Preferowane wyższe, w dziedzinie marketingu, zarządzania biznesem, analizy danych lub pokrewne.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z programami lojalnościowymi lub CRM.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office na poziomie średniozaawansowanym.
  • Zdolności analityczne - duża część pracy będzie polegać na umiejętność pracy z danymi i wyciąganiu wniosków.
  • Wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, podczas tworzenia przekonujących treści marketingowych.
  • Dobra organizacja pracy własnej - zdolność współzarządzania wieloma projektami jednocześnie, utrzymywania terminów i priorytetyzacji zadań.
  • Znajomość narzędzi CRM, znajomość nowych technologii, podstaw funkcjonowania aplikacji mobilnych, systemów operacyjnych, platform eCommerce oraz elementarnej terminologii z zakresu IT.
  • Kreatywność i Innowacyjność - Twoje nieszablonowe myślenie przyda się w procesie tworzenia i poszukiwania nowych rozwiązań dla poprawy doświadczeń naszych klientów.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, nie tylko podczas współpracy w zespole, ale i w budowaniu relacji z klientami.


To oferujemy

  • Onboarding szyty na miarę Twoich potrzeb.
  • Bezpłatne lekcje angielskiego.
  • Dofinansowanie szkoleń.
  • Pakiet medyczny i pakiet sportowy za 2 zł.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie w korzystnej cenie.
  • Dofinansowanie opłat przedszkolnych/żłobkowych.
  • Spotkania integracyjne.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem.


O firmie

YES od blisko czterech dekad pielęgnuje swoją umiejętność projektowania ponadczasowej, a zarazem najbardziej współczesnej biżuterii w Polsce. Nieustannie poszukuje źródeł piękna, blasku oraz szlachetnej formy. Ponadczasowy design i innowacyjność są doceniane przez naszych(-e) klientów(-ki), a jakość naszej pracy przekłada się na wielokrotne wyróżnienia w niezależnych rankingach, jak np.:


  • Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijającej się firmy w Polsce (2023)
  • Certyfikat Great Pleace to Work (2023)
  • Nagroda Effie Poland, w tym Grand Prix (2022)


Sprawdź podobne oferty