Opis stanowiska:
Szukamy energicznych i zaangażowanych specjalistów, którzy dołączą do naszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta na stanowisku juniorskim. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę zgłoszenia nowego klienta biznesowego do ZEN (leada sprzedażowego) oraz doprowadzenie do podpisania umowy. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do obsługi klienta i masz chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku branży finansowej, ta oferta jest dla Ciebie!
Obowiązki:
- Obsługa leadów sprzedażowych dla klientów biznesowych ze strony ZEN.com.
- Dosprzedaż produktów i usług dla bazy klientów biznesowych ZEN.com.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami poprzez regularny kontakt telefoniczny i e-mailowy.
- Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań, dostosowanych do ich indywidualnych sytuacji.
- Współpraca z zespołem w celu osiągania wspólnych celów sprzedażowych i jakościowych.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1.
- Udokumentowane, przynajmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów płatniczych (najlepiej w obszarze płatności online/eCommerce).
- Pasja do obsługi klienta oraz zdolność budowania pozytywnych relacji.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w realizacji powierzonych zadań.
- Referencje od poprzednich pracodawców będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Możliwość w 100% pracy zdalnej: od poniedziałku do piątku, pomiędzy 8:00 a 16:00 lub 10:00 a 18:00.
- Indywidualne szkolenia i wsparcie w procesie rozwoju zawodowego.
- Pakiet benefitów, w tym dostęp do programu MultiSport oraz Motivizer, wspierających aktywny tryb życia i dobrą kondycję fizyczną.
- Darmowy dostęp do planu pracowniczego w aplikacji ZEN.COM
- Szansę dołączenia do dynamicznego startupu z branży fintech, gdzie innowacyjne pomysły są cenione, a środowisko pracy sprzyja kreatywności i rozwojowi.