Asystent/ka zarządu i projektów (1/2 etatu)
HR

Asystent/ka zarządu i projektów (1/2 etatu)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Zoom

Microsoft Office

google drive

Opis stanowiska


Prace administracyjne, organizacyjne 


  • obsługa korespondencji mailowej, poczty tradycyjnej, wiadomości w Social Media - pomoc w ustalaniu harmonogramu działań stowarzyszenia, 
  • bieżący kontakt z członkami i wolontariuszami, obsługa wewnętrznej platformy komunikacyjnej stowarzyszenia, przygotowywanie deklaracji wolontariackich i członkowskich,
  • organizacja spotkań na Zoomie, obsługa aplikacji Zoom,
  • pomoc w obsłudze wewnętrznego obiegu dokumentów i dokumentacji projektowej,
  • przygotowywanie umów dla klientów i współpracowników, rozliczanie delegacji - współpraca z koordynatorem finansowym i biurem rachunkowym
  • prace biurowe: podstawowe poprawki korektorskie, wysyłka przygotowanych maili i inne, wysyłka nagród konkursowych,
  • obsługa rejestrów z danymi (Excel),
  • wypełnianie formularzy do KRS 
  • obsługa platformy Patronite - bieżący kontakt z Patronami, dostarczanie ciekawych treści w grupie dyskusyjnej,
  • obsługa dostępu do portali fundraisingowych i innych,
  • ścisła współpraca z Zarządem stowarzyszenia i członkami PSZW.


Wymagania:


  • Doświadczenie w pracy administracyjnej,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość narzędzi Google - Gsuite, Google drive, Zoom,
  • Dokładność i terminowość,
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów, przejmowania odpowiedzialności - będzie to stanowisko wymagające samodzielnej pracy i panowania nad obowiązkami innych, przypominanie o wykonaniu zadań,
  • Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1-B2).


Dodatkowe atuty:


  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1-C2),
  • Zaawansowana znajomość Excel, Word i programu Asana,
  • Otwartość na wprowadzanie ulepszeń w pracach administracyjnych i organizacyjnych


Oferujemy:


  • Zatrudnienie już od 1 lipca 2022 w wymiarze 20 godzin tygodniowo na 12 miesięcy (umowa zlecenie) z możliwością przedłużenia.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Wynagrodzenie 2300-2600 zł brutto zależne od doświadczenia.
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w organizacji pozarządowej.



CV prosimy przesyłać do 17 czerwca. W tytule prosimy o podanie nazwy stanowiska oraz imienia i nazwiska.


I etap rekrutacji - wybrane osoby otrzymają od nas zadania do wykonania

II etap - rozmowy rekrutacyjne


Czekamy na Was 🙂