Customer Service Manager
Obsługa klienta

Customer Service Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy marką meblową, wskrzeszającą ikony polskiego wzornictwa. Nasze meble wystawione były w The Design Museum w Londynie, opisywane w międzynarodowych pismach branżowych takich jak Forbes, Dezeen, Dwell... Regularnie prezentujemy się na targach w Londynie, Paryżu, Kolonii. Mamy ponad 200 dystrybutorów na całym świecie, współpracujemy z najlepszymi architektami w Polsce i za granicą.

https://www.youtube.com/watch?v=LZ5R58Nl8tw

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)

Poszukujemy energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Customer Service Manager z minimum 2-letnim doświadczeniem. Potencjalny Kandydat powinien lubić kontakt z Klientem, umieć samodzielnie rozwiązywać problemy i doprowadzać swoje zadania do końca. Dodatkowo musi umiejętnie organizować pracę sobie oraz biegle posługiwać się językiem angielskim w mowie i piśmie. W zamian oferujemy pracę z fajnymi ludźmi, w pięknym biurze w centrum Warszawy oraz możliwość rozwoju i wyjazdów na targi zagraniczne.

Twoje zadania:

  • Obsługa międzynarodowych i krajowych Klientów (głównie poprzez email),
  • Obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów (wystawianie oraz rozliczanie faktur – również dla Kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentów magazynowych),
  • Obsługa procesu reklamacyjnego,
  • Prowadzenie i doprowadzanie do końca wielu wątków równolegle,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, Klientami,
  • Inne zadania w zakresie wsparcia sprzedaży w zależności od rozwoju stanowiska.

W przyszłości szansa na awans i objęcie dodatkowych zadań:

  • Zarządzanie zespołem Operations & Customer Service,
  • Organizacja i nadzór pracy zespołu Operations & Customer Service,
  • Koordynacja realizacji zamówień – praca na rejestrach produkcyjnych,
  • Obsługa operacyjna w zakresie organizacji krajowego i międzynarodowego transportu, współpraca z Agencjami i Urzędami Celnymi, firmami transportowymi.

Oczekiwania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w Obsłudze Klienta,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2) – warunek konieczny
  • Umiejętność koordynowania wielu zadań równocześnie,
  • Umiejętność planowania,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie w relacjach z klientami B2B oraz B2C,
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i duża samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów w zmiennych warunkach.

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość programu ERP, najlepiej Comarch Optima.

Oferujemy:

  • Stabilną umowę z możliwościami szybkiego rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, benefity i system premiowy,
  • Wyjazdy zagraniczne na targi,
  • Praca w fajnym, dynamicznym zespole,
  • Bieżący kontakt z Klientami międzynarodowymi.