Paid Social Media Executive
Marketing

Paid Social Media Executive

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

38Digital

38ContentCommunication to część jednej z największych grup PR w Polsce – 38Group. Jesteśmy polską agencją z werwą i pomysłem. Od wielu lat działamy na rynku mediów, komunikacji i reklamy, łącząc kompetencje z wielu obszarów marketingu. Pomagamy, doradzamy i działamy z klientem skutecznie budując pozycję marek i ich firm.

38Digital w ramach 38Contentcommunicaion zajmuje się kompleksową obsługą marek w kanałach social media oraz działaniami reklamowymi opartymi o dwa dominujące systemy reklamowe – Facebook Ads oraz Google Ads. Dla naszych klientów tworzymy serwisy www prowadzimy analitykę a także optymalizujemy działania SEM/SEO. Realizujemy ponadto projekty influencerskie oraz posiadamy szerokie kompetencje w obszarze projektowania graficznego. 

Jeśli ten opis Cię zaciekawił – zapraszamy do szczegółów oferty, bo właśnie do naszego składu szukamy. Paid Social media Executive

Do twoich obowiązków będzie należeć:

  • Kompleksowe prowadzenie kampanii reklamowych w środowisku Facebook Ads
  • Tworzenie i wdrażanie strategii płatnych działań komunikacyjnych w kanałach SM
  • Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, praca na KPI
  • Bieżące szczegółowe analizowanie działań, ich skuteczności i wyciąganie wniosków na przyszłość
  • Monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań w ramach zespołu i do klienta
  • Obsługa bieżących zapytań klientów, budowanie relacji z nimi
  • Współpraca z innymi działami: media, PR, produkcja oraz podwykonawcami

Liczymy na:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu płatnymi kampaniami w Social Media
  • Bardzo dobra znajomość Business Manager'a oraz specyfiki kampanii realizowanych na różne cele od konwersji po zasięg
  • Umiejętność efektywnego i pełnego zarządzania kampaniami reklamowymi. Dla nas oznacza to: praca na KPI, elastyczne i kreatywne podejście wykorzystania dostępnych kreacji, różnorodne sposoby targtowania, praca nad strukturą kampanii, reagowanie na potrzeby klienta w danej sytuacji
  • Doświadczenie w realizacji działań w social mediach (Instagram, FB, Twitter) oraz znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych (klienci chcą wiedzieć „dlaczego?”, my też)
  • Proaktywne podejście – odwagę w zgłaszaniu nowych inicjatyw i pomysłów
  • Umiejętność komunikacji w sposób rzeczowy, posługiwania się danymi by uargumentować swoje rekomendacje
  • Bycie "na bieżąco" z trendami i zmianami w zakresie social media
  • Samodzielność w prowadzeniu powierzonych zadań i dobre zarządzanie swoim czasem
  • Dobra znajomość środowiska MS Office (lubimy excele i prezentacje 😉)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (napisanie zrozumiałego maila)

Dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie w pracy z influencerami (dobre rozeznanie w świecie blogerów, instagramerów, vlogerów)
  • Umiejętność zarządzania profilami – przygotowanie harmonogramów, moderacja profili, budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili prowadzonych marek
  • Umiejętność zarządzania projektem i pracy z interdyscyplinarnymi zespołami (graficy, copywriterzy, reasercherzy)

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia)
  • Karta MultiSport, opieka medyczna Lux Med
  • Pracę z różnorodnymi branżami – możliwość rozwoju w różnych kategoriach
  • Realizację projektów w doświadczonym zespole umożliwiającą stały rozwój
  • Doskonałą atmosferę na co dzień

Praca stacjonarna w Łodzi. Praca w pełnym zakresie godzinowym (pon-pt, 9:00-17:00).