38Digital
38ContentCommunication to część jednej z największych grup PR w Polsce – 38Group. Jesteśmy polską agencją z werwą i pomysłem. Od wielu lat działamy na rynku mediów, komunikacji i reklamy, łącząc kompetencje z wielu obszarów marketingu. Pomagamy, doradzamy i działamy z klientem skutecznie budując pozycję marek i ich firm.
38Digital w ramach 38Contentcommunicaion zajmuje się kompleksową obsługą marek w kanałach social media oraz działaniami reklamowymi opartymi o dwa dominujące systemy reklamowe – Facebook Ads oraz Google Ads. Dla naszych klientów tworzymy serwisy www prowadzimy analitykę a także optymalizujemy działania SEM/SEO. Realizujemy ponadto projekty influencerskie oraz posiadamy szerokie kompetencje w obszarze projektowania graficznego.
Jeśli ten opis Cię zaciekawił – zapraszamy do szczegółów oferty, bo właśnie do naszego składu szukamy. Paid Social media Executive
Do twoich obowiązków będzie należeć:
- Kompleksowe prowadzenie kampanii reklamowych w środowisku Facebook Ads
- Tworzenie i wdrażanie strategii płatnych działań komunikacyjnych w kanałach SM
- Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, praca na KPI
- Bieżące szczegółowe analizowanie działań, ich skuteczności i wyciąganie wniosków na przyszłość
- Monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań w ramach zespołu i do klienta
- Obsługa bieżących zapytań klientów, budowanie relacji z nimi
- Współpraca z innymi działami: media, PR, produkcja oraz podwykonawcami
Liczymy na:
-
Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu płatnymi kampaniami w Social Media
- Bardzo dobra znajomość Business Manager'a oraz specyfiki kampanii realizowanych na różne cele od konwersji po zasięg
- Umiejętność efektywnego i pełnego zarządzania kampaniami reklamowymi. Dla nas oznacza to: praca na KPI, elastyczne i kreatywne podejście wykorzystania dostępnych kreacji, różnorodne sposoby targtowania, praca nad strukturą kampanii, reagowanie na potrzeby klienta w danej sytuacji
- Doświadczenie w realizacji działań w social mediach (Instagram, FB, Twitter) oraz znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych (klienci chcą wiedzieć „dlaczego?”, my też)
- Proaktywne podejście – odwagę w zgłaszaniu nowych inicjatyw i pomysłów
- Umiejętność komunikacji w sposób rzeczowy, posługiwania się danymi by uargumentować swoje rekomendacje
- Bycie "na bieżąco" z trendami i zmianami w zakresie social media
- Samodzielność w prowadzeniu powierzonych zadań i dobre zarządzanie swoim czasem
- Dobra znajomość środowiska MS Office (lubimy excele i prezentacje 😉)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (napisanie zrozumiałego maila)
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie w pracy z influencerami (dobre rozeznanie w świecie blogerów, instagramerów, vlogerów)
- Umiejętność zarządzania profilami – przygotowanie harmonogramów, moderacja profili, budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili prowadzonych marek
- Umiejętność zarządzania projektem i pracy z interdyscyplinarnymi zespołami (graficy, copywriterzy, reasercherzy)
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia)
- Karta MultiSport, opieka medyczna Lux Med
- Pracę z różnorodnymi branżami – możliwość rozwoju w różnych kategoriach
- Realizację projektów w doświadczonym zespole umożliwiającą stały rozwój
- Doskonałą atmosferę na co dzień
Praca stacjonarna w Łodzi. Praca w pełnym zakresie godzinowym (pon-pt, 9:00-17:00).