POZNAJ NAS LEPIEJ:
4Experience to polskie studio Virtual Reality & Augmented Reality, posiadające biuro w Bielsku-Białej. Nasz zespół - złożony z doświadczonych, samodzielnych ekspertów i inżynierów oprogramowania - ma na celu dostarczenie klientom dedykowanych rozwiązań w technologii wirtualnej, rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości, dostosowując produkt pod indywidualne potrzeby przedsiębiorstw. Kładziemy duży nacisk na ścisłą współpracę z Partnerami i Klientami. Świadczymy również usługi w zakresie doradztwa technologicznego oraz oprogramowania związanego z technologią VR/AR/MR.
Sprawdź nas na www.4Experience.co
Aktualnie poszukujemy doświadczonej osoby, która pokieruje naszym działem sprzedaży (Sales Manager’a).
Praca w pełnym wymiarze godzin, w naszym bielskim studio (woj. śląskie).
Nasza oferta:
-
Umowa o pracę lub B2B
-
Prywatna opieka medyczna (wariant Srebrny +AS Compensa)
-
Elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
-
Bezpłatny parking (car&bike) bezpośrednio przy biurze
- Praca głównie z zagranicznymi klientami (B2B)
- Zdrowe przekąski i napoje w biurze
- Imprezy i spotkania integracyjne oraz świetną, nieformalną atmosferę pracy, firmowe turnieje gier
-
Chillout room z grami i TV, biblioteczkę firmową
- Dostęp do najnowszych technologii i sprzętu VR/AR
Zadania Kierownika działu Sales w 4Experience:
- Tworzenie i implementowanie strategii sprzedażowej, spójnej ze strategią firmy
-
Zarządzanie Teamem Sales - budowanie zespołu, wspieranie członków zespołu, koordynacja działań w ramach zespołu sprzedażowego
- Tworzenie planów sprzedażowych, priorytetowanie zadań zgodnie z wartością biznesową firmy
- Prowadzenie negocjacji oraz budowanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami biznesowymi
- Budowanie lejków sprzedażowych i wdrożenie procesu sprzedaży (przeprowadzanie klienta przez proces sprzedaży - od momentu poszukiwania (prospectu), do zaklasyfikowania Leada - pojawienia się możliwości faktycznego pozyskania klienta i finalnego zamknięcia sprzedaży)
-
Bieżące wsparcie procesu sprzedaży m. in. poprzez podejmowanie decyzji biznesowych, opiniowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych dla indywidualnych przypadków
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań w obszarze sprzedaży
-
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji i wyników własnych, stymulowanie działań trendami i premierami rynkowymi
Najlepiej w tej roli sprawdzi się osoba, która posiada:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim (min. 1 rok)
-
Minimum 3-letnie, poparte sukcesami doświadczenie w obszarze sprzedaży
(tworzenie strategii sprzedażowej, lejków sprzedażowych, budowanie kanałów dystrybucji, prospecting, pozyskiwanie partnerów biznesowych)
-
Płynną komunikację w języku angielskim - zarówno w mowie, jak i w piśmie
- Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz prowadzenia rozmów biznesowych, doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość nowoczesnych technik sprzedaży
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sektorze IT lub dla firm o profilu B2B