Specjalista ds. Reklamy i PR
Marketing

Specjalista ds. Reklamy i PR

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jeśli lubisz przygotowywać i dystrybuować informacje prasowe, przygotowywać kampanie
PR-owe, opracowywać i realizować strategię wizerunku firmy i marki – to stanowisko jest zdecydowanie dla Ciebie!

DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • prowadzenie kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych,
  • proponowanie i planowanie contentu social media,
  • współtworzenie materiałów reklamowych i PR-owych,
  • odpowiedzialność za spójność komunikatów mediowych na wszystkich platformach,
  • budowanie wizerunku marek Abriga,
  • podtrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów,
  • organizacja eventów marketingowych,
  • współpraca z największymi stacjami telewizyjnymi w Polsce przy tworzeniu reklam i lokowań produktów.

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • gotowości do podjęcia wyzwania
  • wykształcenia wyższego (mile widziane dziennikarstwo, PR, reklama),
  • doświadczenia na podobnym stanowisku (minimum 2 lata),
  • znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
  • stuprocentowego zaangażowania w realizację projektów,
  • samodzielności i inicjatywy oraz współpracy w zespole,
  • umiejętności komunikacyjnych i copywriterskich (tworzenie i analizowanie tekstów),
  • znajomości rynku mediów w Polsce,
  • znajomości trendów rynku kosmetycznego/beauty,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych.

W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • mnóstwo energii i ciekawych wyzwań
  • ciągły rozwój i naukę nowych rzeczy
  • pracę w przyjaznym biurze, atmosferę nieustannej akcji oraz otwartą komunikację,
  • dużą samodzielność,
  • a ponad to wiele dodatków w postaci pysznych owoców, aromatycznej kawy, karnetów sportowych i benefitów medycznych