Jeśli lubisz przygotowywać i dystrybuować informacje prasowe, przygotowywać kampanie
PR-owe, opracowywać i realizować strategię wizerunku firmy i marki – to stanowisko jest zdecydowanie dla Ciebie!
DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych,
- proponowanie i planowanie contentu social media,
- współtworzenie materiałów reklamowych i PR-owych,
- odpowiedzialność za spójność komunikatów mediowych na wszystkich platformach,
- budowanie wizerunku marek Abriga,
- podtrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów,
- organizacja eventów marketingowych,
- współpraca z największymi stacjami telewizyjnymi w Polsce przy tworzeniu reklam i lokowań produktów.
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- gotowości do podjęcia wyzwania
- wykształcenia wyższego (mile widziane dziennikarstwo, PR, reklama),
- doświadczenia na podobnym stanowisku (minimum 2 lata),
- znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
- stuprocentowego zaangażowania w realizację projektów,
- samodzielności i inicjatywy oraz współpracy w zespole,
- umiejętności komunikacyjnych i copywriterskich (tworzenie i analizowanie tekstów),
- znajomości rynku mediów w Polsce,
- znajomości trendów rynku kosmetycznego/beauty,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- mnóstwo energii i ciekawych wyzwań
- ciągły rozwój i naukę nowych rzeczy
- pracę w przyjaznym biurze, atmosferę nieustannej akcji oraz otwartą komunikację,
- dużą samodzielność,
- a ponad to wiele dodatków w postaci pysznych owoców, aromatycznej kawy, karnetów sportowych i benefitów medycznych