Admad Limited to nowoczesna agencja Performace Marketingu. Działamy kreatywnie i skutecznie. Dzięki temu proponujemy rozwiązania, które są efektywne i pomagają osiągać wyznaczone cele biznesowe. Tworzymy wiele rozwiązań wspierających obsługę i optymalizację kampanii marketingowych w Internecie.
Działamy na coraz większą skalę, a dzięki temu nasza organizacja prężnie się rozwija.
Na pierwszym miejscu pozostaje dla nas zgrany i efektywny zespół. Nasi specjaliści uwielbiają zespołowe burze mózgów i rodzinną atmosferę panującą w naszym biurze. Obecnie szukamy kolejnej osoby do naszego zespołu!
Analityk ds. mediów
Twoje codzienne obowiązki obejmą:
- Sporządzanie analiz i raportów efektywności kampanii reklamowych dla poszczególnych grup projektowych.
- Przygotowywanie raportów marżowych dla różnych rynków.
- Prezentacja wyników analiz dla zarządu i kierownictwa departamentu marketingu.
- Analizowanie rentowności prowadzonych projektów – bieżący nadzór i analiza kosztów/ odchyleń od planów.
- Uczestniczenie w przygotowywaniu budżetów / prognoz oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
- Ścisła współpraca z działem księgowości.
Sprawdzisz się u nas jeśli:
- Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z analizą efektywności kampanii reklamowych i marketingowych.
- Doświadczenia zdobyte w Domu Mediowym, Agencji Reklamowej lub branży E-commerce będą bardzo pomocne.
- Bardzo dobrze znasz Excela i lubisz z nim pracować.
- Porozmawiasz z nami po angielsku (B2).
- Nie boisz się presji czasu i potrafisz pracować nad kilkoma rzeczami na raz.
- Lubisz analizować i przedstawiać swoje pomysły.
- Charakteryzuje Cię terminowość, skrupulatność, dokładność.
Dołączając do nas możesz liczyć na:
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Biuro w centrum Warszawy (Plac Piłsudzkiego 3)
- Samodzielne stanowisko z możliwościami rozwoju.
- Realny wpływ na biznes.
- Zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniami.
- Benefity (Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)