Performance Media Manager
Marketing

Performance Media Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

performance marketing

media

adrino

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy agencją digital. Planujemy i kupujemy media. Realizujemy kampanie wizerunkowe i performance w oparciu o rozwiązania takie jak: mailing, display, native, rich media, social. Pomagamy klientom w doborze optymalnych narzędzi i w przygotowaniu długofalowej strategii sprzedaży produktów i obecności w Internecie. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Performance Media Manager. 


Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
 
  • Projektowanie kampanii i ich analiz w celu poprawy ROI, ruchu i konwersji,
  • Przygotowanie koncepcji i wdrożenie kampanii w celu zwiększenia zasięgu, widoczności, konwersji i obecności marki w kanałach cyfrowych,
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii wielokanałowych nastawionych na generowanie efektów (sprzedaż, leady itd.)
  • Współdziałanie - koordynacja działań e-commerce z agencyjną siecią sprzedaży w zakresie zarządzania leadami,
  • Zbieranie uwag i spostrzeżeń Klientów w obszarze e-commerce, analiza zachowania klientów celem współdziałania z managerami produktu i marketingu dla zwiększenia sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji,
  • Realizacja projektów i inicjatyw zgodnie z celami i budżetami.

Wymagana lub mile widziana znajomość systemów:

  • GA, GTM – analizowanie danych i wyciąganie wniosków
  • DSP: Adform, DV360 – zakup ruchu generującego konwersje
  • HasOffers – kodowanie materiałów, stron docelowych, monitoring i analiza wyników działań
  • AppsFlyer, Kochava – dobieranie modeli atrybucji, monitoring i analiza wskaźników efektywności

Oczekiwania względem Kandydata:
  • Doświadczenie w kampaniach PLA, afiliacji, umiejętność samodzielnego prowadzenia kampanii w modelach CPI, CPL, CPS, SUC,
  • Umiejętność Kodowania kampanii po stronie klienta, trackingi itd, umiejętność oceny i możliwości strony, działań dotychczasowych klienta,
  • Umiejętność generowania i wpinania pixeli na strony klientów, kodowania mailingów, tworzenia formatów html, xml itd.,
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętności współpracy
    na każdym poziomie organizacji

Co proponujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Współpraca w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę.
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Duża samodzielność w działaniu
  • Doskonała atmosfera pracy