W Pirk Spark pomagamy naszym Klientom prowadzić biznes w sieci i wspólnie wytyczamy drogę do sukcesu. Oferujemy działania w zakresie SEO, brandingu, social media czy Google Ads. Jako jedni z nielicznych posiadamy Certyfikat Allegro Ads Partner +, nadawany wyłącznie najlepszym i najskuteczniejszym agencjom działającym w obszarze Allegro Ads.
W Pirk Spark wiemy jak połączyć zadowolenie z pracy z satysfakcją naszych Klientów. Wierzymy w rozwój i stopniowe poszerzanie swoich kompetencji. Jesteśmy profesjonalistami, ale również pasjonatami digital marketingu. Widzą to też nasi Klienci, dla których chcemy się rozwijać.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: Poznań / hybryda
Zadania, które Tobie powierzymy:
- prowadzenie kampanii Google Ads lub Facebook Ads dla naszych Klientów pod opieką Team Leadera
- optymalizacja kampanii w oparciu o przygotowane analizy dotychczasowych działań
- pomiar efektywności podjętych działań oraz przygotowywanie raportów dla Klientów
- poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających efekty kampanii
- bieżące raportowanie efektów
- systematyczne kontaktowanie się z klientem
- prowadzenie konsultacji sprzedażowych dla przyszłych klientów
- budowanie relacji z klientami
Warto z nami pracować ponieważ:
- jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów digital marketingu, otwartych na Twoje propozycje - nowe narzędzia, kierunki, styl pracy, pokaż co sprawdza się u Ciebie
- kreujemy własny styl pracy z Klientem, który przynosi bardzo dobre rezultaty, oferując im całościową obsługę ich obecności w sieci
- nad skalę cenimy jakość dlatego poprowadzisz tylu Klientów, dla ilu będziesz w stanie osiągnąć najlepszy efekt
- bardzo szybko się rozwijamy, co da Ci możliwość poszerzania swoich kompetencji
Z naszej strony możesz również liczyć na:
- stabilne zatrudnienie na umowie o pracę lub w oparciu o inną formę współpracy - jesteśmy otwarci na Twoją propozycję
- pracę w dobrze skomunikowanym biurze w centrum Poznania, lub zdalnie w domowych pieleszach - wybór należy do Ciebie
- dużą swobodę w działaniu
- ciepłe przyjęcie i startupową kulturę pracy
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum rok doświadczenia w samodzielnym realizowaniu kampanii w Google Ads lub Facebook Ads
- znajomości narzędzi monitorujących takich jak: Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Google Tag Manager
- zdolności analitycznego myślenia oraz zaangażowania w realizowane projekty
- dobrej organizacji czasu pracy pozwalającej na właściwe priorytetyzowanie zadań i dowożenie projektów na czas
- budowania relacji z prowadzonymi klientami
Dołącz do nas!
Informujemy, że odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.