Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

 Nasza firma to ponad 25 osobowy zespół pasjonatów branży digital.

Od 2014 roku oferujemy usługi z zakresu tworzenia stron internetowych oraz sklepów internetowych, pozycjonowania czy kampanii Google Ads. Znajdziecie nas w Białymstoku oraz Wrocławiu.

Nasza firma to takie marki jak:

WiWi.pl
Pozycjonusz.pl
Sitemeans.com
SlowoDaje.pl

Potrzebujemy osoby, które zajęłaby się kompleksowym marketingiem naszych dwóch marek, WiWi oraz Pozycjonusz. Osoby, która ma nieszablonowe pomysły, która umie stworzyć i konsekwentnie realizować opracowaną strategię, która na koniec potrafi wyciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań.  

Dajemy możliwość dużej swobody na tym stanowisku, zatrudniona osoba będzie miała możliwość poprowadzenia działań według swojej wizji oraz będzie miała wsparcie osób z działów SEO/SEM/Design/IT/Sprzedaży, więc nie wymagamy czy to tworzenia kampanii Google Ads czy przygotowywania ofert potencjalnym klientom czy robienia grafik do social media w canvie :) Oczywiście posiadanie tych umiejętności będzie dużym plusem, ale szukamy kogoś kto połączy to w jedną całość, zaplanuje i wyciągnie z tego wnioski.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi dla branży digital
  • Umiejętność samodzielnego działania i podejmowania decyzji
  • Dobra znajomość narzędzi marketingowych Google/Facebook
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych
  • Lekkie pióro

Obowiązki:

  • Stworzenie strategii marketingowych w Social Media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Behance, Dribbble)
  • Tworzenie angażujących treści na firmowe blogi
  • Aktualizacja treści na stronach internetowych firmy (nowa oferta/portfolio/case study)
  • Rozbudowa naszych stron internetowych (tylko część merytoryczna, techniczna po stronie działu IT oraz Design)
  • Analiza prowadzonych kampanii Google Ads oraz SEO w narzędziach analitycznych Google
  • Analiza prowadzonych kampanii Facebook
  • Tworzenie landing page (tylko część merytoryczna, techniczna po stronie działu IT oraz Design) 
  • Stworzenie i uruchomienie newslettera
  • Obsługa narzędzi wspomagających generowanie leadów (Hotjat, Google Optimize i inne)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę (jeżeli interesuje Cię praca 1/2 etatu czy 3/4 bądź umowa B2B napisz nam o tym w zgłoszeniu)
  • Dużą możliwość rozwoju przy wielu obszarach marketingu
  • Współpracę ze specjalistami z innych działów
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość pracy hybrydowej zarówno we Wrocławiu jak i w Białymstoku, gdzie jest nasza główna siedziba

Zainteresowanych kandydatów bardzo prosimy o odpowiedzenie na 3 poniższe pytania:

 
  1. W jaki sposób się doszkalasz? Kogo słuchasz, śledzisz, jakie strony odwiedzasz, co czytasz żeby być na bieżąco? Kto jest Twoją inspiracją?
  2.  Które raporty Google Analytics są najbardziej przydatne? Dlaczego?
  3.  Jaka strategia w Facebook Ads dla usług b2b jest według Ciebie najlepsza?

Dołącz do nas! :)