Digital marketing manager (e-commerce)
Marketing

Digital marketing manager (e-commerce)

Długołęka
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Nasza historia rozpoczęła się wiosną 2004 roku. Od początku firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży pneumatyki i automatyki. Dziś nasz zespół liczy ponad 50 osób, które pracują w 8 oddziałach w całej Polsce. W ciągu ponad 16 lat staliśmy jednym z czołowych na polskim rynku dystrybutorów elementów i urządzeń pneumatyki siłowej wiodących marek. Osiągnięcie obecnej pozycji nie byłoby możliwe bez wartości jakie wyznajemy i ludzi, z którymi od początku wspólnie realizujemy cele.
 
Ważne są dla nas: szacunek, profesjonalizm, dzielenia się wiedzą.
Jeśli cenisz sobie nasze wartości i nie obawiasz się nowych wyzwań, to aplikuj do nas wysyłając swoje CV

Obszary odpowiedzialności: 
 
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych online, w tym odpowiedzialność za realizację kampanii sprzedażowych w Internecie
  • Rozwój i optymalizacja kampanii performance marketingowych
  • Opieka nad stałym portfelem klientów poprzez akcje promocyjne, kampanie edukacyjne, contentowe i mailowe,
  • Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych,
  • Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów oraz poszukiwanie nowych pomysłów w celu zwiększenia sprzedaży oraz wzmocnienia marki na rynku
  • Tworzenie i rozwijanie zespołu digital marketingowego.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym i dbanie o realizację celów sprzedażowych
  • Wsparcie marketingowe dla działu sprzedaży, współpraca z partnerami
 
Jesteś pożądanym kandydatem, jeśli:

  • Digital marketing to Twoja pasja
  • Pracowałeś przy rozwoju sprzedaży w sklepach internetowych
  • Rozumiesz specyfikę systemu e-commerce B2B
  • Rozumiesz, jak rozwijać strategię SEO on-site i off-site
  • Potrafisz analizować dane i wyciągać wnioski, znasz Google Analytics (w tym moduł e-commerce) i GTM,
  • Posiadasz praktyczne doświadczenie w wykorzystaniu systemów marketing automation dla celów związanych z lead generation,
  • Potrafisz zaplanować działania performance marketing
  • Masz doświadczenie w koordynacji zespołu,
 
Zaoferujemy Ci

  • Konkurencyjne wynagrodzenie uwzględniające wiedzę i doświadczenie
  • Przejrzyste warunki współpracy wraz z indywidualnym systemem wdrożenia,
  • Umowę o pracę
  •  Stabilnego i odpowiedzialnego pracodawcę,
  • Pracę w eksperckim zespole pasjonatów,
  • Możliwość zarządzania największym na polskim rynku wachlarzem produktów w pneumatyce i automatyce (ponad 400 000 komponentów),
  • Niezbędne narzędzia pracy do dyspozycji: laptop, telefon, narzędzia online,
  • Szkolenia produktowe jak i rozwojowe,
  • Budowanie stale rozwijającej się marki cieszącej się zaufaniem klientów.