Zadania:
- Koordynacja oraz samodzielne prowadzenie działań performance marketingu we wszystkich kanałach reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, display, afiliacja)
- Realizacja planów sprzedażowych pod kątem wolumenu i wartości/per kanał
- Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji)
- Optymalizacja ścieżki zakupowej oraz maksymalizacja konwersji
- Zarządzanie budżetem reklamowym
- Obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Ads Manager
- Implementacja kodów i ustawień Google Analytics oraz tagów śledzących systemów reklamowych
- Pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji
- Bieżąca analiza konkurencji pod kątem działań performance
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
- Min. 4 lata doświadczenia w pracy w działach E-commerce/digital ze szczególnym naciskiem na performance marketing
- Doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji kampanii E-commerce
- Znajomość narzędzi Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center)
- Dobra znajomość Excela i zdolność analitycznego myślenia
- Wiedza z zakresu UX, usability i customer experience
- Umiejętność wyciągania wniosków i rekomendacji działań
- Nastawienie na realizację celów biznesowych
- Precyzja i dbałość o szczegóły
- Umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole
- Rzetelność, punktualność
- Dobra znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Świetny i kreatywny zespół oraz przyjacielską i otwartą atmosferę pracy
- Otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności