W Coffeedesk dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. W ciągu ostatnich 7 lat udało nam się zarazić kawową pasją setki tysięcy klientów z całej Europy, a mamy apetyt na dużo dużo więcej. Pomagają nam w tym dwa sklepy internetowe, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz ponad 100 osób zatrudnionych w naszych oddziałach w Kołobrzegu, Warszawie i Szczecinie.
W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuli. Byliśmy wielokrotnie nagradzani za dynamiczny rozwój, działalność społeczną oraz nasze podejście do pracowników i klientów.
Poszukujemy nieustannie osób, które wzbogacą nasz zespół swoim talentem, osobowością i pasją oraz które podobnie jak my mają nieposkromione pokłady dobrej energii, bezproblemowe podejście oraz niepohamowany apetyt na kawę.
E- COMMERCE MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Uwielbiasz optymalizować, potrafisz robić 10 rzeczy na raz i nie wyobrażasz sobie dnia bez dzbanka kawy? Przeczytaj ogłoszenie do końca, bo spełniasz już trzy ważne warunki, aby zostać E-commerce Managerem w Coffeedesk i dołączyć do naszego zespołu w Warszawie.
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż w e-commerce;
- Monitorowanie, analizowanie i optymalizowanie kluczowych KPIs;
- Planowanie, wdrażanie, koordynowanie i raportowanie działań wspierających sprzedaż z uwzględnieniem stanów magazynowych oraz targetów;
- Optymalizacja funkcjonalności w sklepie internetowym, mająca na celu dostosowywanie go do potrzeb użytkowników oraz nieustanne zwiększanie konwersji, w tym planowanie i wdrażanie testów A/B;
- Optymalizacja procesów e-commerce we współpracy z działem IT;
- Monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów rynkowych;
- Analizowanie rentowności działań marketingowych oraz przygotowywanie rekomendacji mających na celu jej zwiększenie;
- Pilnowanie realizacji targetów sprzedażowych dla kategorii oraz brandów;
- Badanie wrażliwości cenowej oraz ustalanie polityki cenowej i rabatowej dla sprzedaży B2C;
- Koordynowanie działań związanych z wdrożeniem programu afiliacyjnego i lojalnościowego oraz naszą obecnością na różnych marketplaces;
- Pilnowanie, aby działania sprzedażowe były zgodne z celami i wartościami marki.
Chcemy z Tobą pracować, jeśli:
- Posiadasz minimum pięcioletnie doświadczenie w obszarze e-commerce i marketingu, preferencyjnie na podobnym stanowisku;
- Znasz doskonale narzędzia i metody badania ruchu internetowego oraz analizowania efektów prowadzonych kampanii, w tym Google Analytics, GTM, GSC, Google Optimize, Google Data Studio, Hotjar;
- Orientujesz się w zagadnieniach związanych z SEO, SEM, e-mail marketingiem i marketing automation;
- Posiadasz wiedzę na temat UI/UX oraz trendów rynkowych w zakresie e-commerce i m-commerce;
- Masz doświadczenie w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie oraz potrafisz efektywnie zaplanować i zorganizować pracę swoją oraz zespołu;
- Możesz pochwalić się doskonałymi zdolnościami komunikacyjnymi;
- Bezbłędne pisanie i mówienie po angielsku nie sprawia Ci problemów;
- Lubisz analizować dane i potrafisz wyciągać z nich trafne wnioski;
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami i osiągnięciami;
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz bonusy kwartalne;
- Zespół zaangażowanych i przyjaznych współpracowników od których się wiele nauczysz;
- Elastyczny czas pracy;
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- Atrakcyjny system benefitów, w tym: ubezpieczenie, opieka medyczna Medicover, karta sportowa OK System, dobrze zaopatrzone lodówki z jedzeniem w każdym z biur, zniżki w naszych kawiarniach;
- Hektolitry najlepszej kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów;
Jeśli czujesz, że chcesz być częścią naszej ekipy, to aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=330859f4c19642c3a9233eafaa69a84b