W Altkom Software & Consulting tworzymy oprogramowanie dedykowane dla dużych firm, również międzynarodowych. Branże, dla których pracujemy, to przede wszystkim bankowość, ubezpieczenia oraz szeroko pojęty przemysł. W naszej organizacji stawiamy na wymianę wiedzy, a przede wszystkim na rozwój – podążamy za pracownikiem i jego potrzebami samorealizacji.
W naszym zespole będziesz:
- identyfikować oraz profilować potencjalnych klientów B2B na rynku polskim oraz zagranicznych,
- definiować rozwiązania i usługi IT,
- analizować rynki zagraniczne pod kątem lokalnej specyfiki kluczowych branż i wspierających rozwiązań IT,
- wspierać proces tworzenia ofert,
- uczestniczyć w spotkaniach handlowych,
- tworzyć prezentacje o usługach i rozwiązaniach informatycznych.
Zapraszamy Cię do nas, jeśli:
- masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań IT,
- swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim,
- chcesz mieć wpływ na kształt rozwiązań, jakie oferujemy Klientom,
- dobrze komunikujesz się i potrafisz współpracować z innymi,
- cechuje Cię inicjatywa i samodzielność,
- masz proaktywne nastawienie do wykonywanych zadań.
Dodatkowo cenimy:
- dobrą znajomość innego języka obcego.
Z nami zyskasz:
-
możliwość pracy całkowicie zdalnej lub w biurze,
- płatne urlopy przy B2B,
- opiekę medyczną,
- kartę multisport,
- naukę języków obcych,
- ubezpieczenie na życie,
- elastyczne godziny pracy,
- spotkania integracyjne.
Proces rekrutacyjny:
- ocena CV,
- wstępna rozmowa telefoniczna,
- spotkanie rekrutacyjne,
- decyzja z informacją zwrotną.