Marketing Automation Specialist
Marketing

Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Treść ogłoszenia

#B2B
W związku z dynamicznym rozwojem powiększamy nasz zespół marketingu. Do rekrutacji zapraszamy osoby samodzielne i doświadczone w planowaniu i prowadzeniu projektów marketingowych do klientów biznesowych w Polsce i zagranicą, nastawionych na pozyskiwanie leadów. Na tym stanowisku będziesz mieć realny wpływ na wyniki, dlatego spodziewaj się dużej swobody w podejmowaniu decyzji oraz przestrzeni do testowania pomysłów.

W naszym zespole będziesz:

  • promować na rynku polskim i zagranicznym usługi naszego Software House’u,
  • współtworzyć i wdrażać plany działań marketingowych (online, offline) wspierające sprzedaż nowej usługi i pozyskiwania potencjalnych klientów (praca na lejku sprzedażowym),
  • realizować zaplanowane działania we współpracy z działem sprzedaży, a także zewnętrznymi partnerami i dostawcami,
  • planować, modyfikować, wdrażać i optymalizować kampanie reklamowe PPC, 
  • współtworzyć i wdrażać działania marketing automation
  • bezpośrednio współpracować z zespołem produktowym i działem sprzedaży w realizacjiaktywności marketingowych,
  • raportować efekty prowadzonych działań.

 Szukamy Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizowaniu projektów marketingowych kierowanych do rynku B2B (także za granicą),
  • masz doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii digital nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych, w tym opartych o kontent
  • masz pomysły i wykorzystujesz narzędzia pozwalające na automatyzację działań marketingowych pozwalających na optymalizację lejka sprzedażowego,
  • znasz różne taktyki tworzenia kampanii i kanałów istotnych dla generowania popytu B2B,
  • na co dzień blisko współpracujesz z osobami odpowiedzialnymi za usługi/produkty,
  • mierzysz efektywność swoich działań,
  • orientujesz się w nowoczesnych narzędziach, platformach reklamowych i narzędziach analitycznych do prowadzenia kampanii online w środowisku Google oraz Facebook, pozwalających na zarządzanie kampaniami lub samodzielne ich prowadzenie,
  • interesujesz się nowymi technologiami, śledzisz trendy,
  • bardzo dobrze znasz język angielski (warunek konieczny).

 Z nami zyskasz:

  • możliwość pracy całkowicie zdalnej lub w biurze (centrum miasta),
  • płatne urlopy przy B2B,
  • opiekę medyczną,
  • kartę multisport
  • naukę języków obcych,
  • ubezpieczenie na życie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • spotkania integracyjne.

Proces rekrutacyjny:

  • ocena CV
  • wstępna rozmowa telefoniczna,
  • spotkanie rekrutacyjne,
  • decyzja z informacją zwrotną.