ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria prawie 300 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!
Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi).
APLIKACJA NA STANOWISKO: DATA ANALYST W DZIALE MARKETINGU
MIEJSCE PRACY: Kraków lub zdalnie
NA CZYM BĘDZIE POLEGAŁA TWOJA PRACA?
- Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google analytics360, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych, dostarczających wiedzy o zachowaniach klientach
- Będziesz ściśle współpracować z działem marketingu dostarczając raportów i analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
- Wesprzesz dział marketingu w analizie efektów kampanii
- Pomożesz innym działom w zaplanowaniu testów nowych funkcji w sklepie www i aplikacji
- Będziesz proponować i tworzyć raporty pod kątem aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu na stronie celem wyłapania potencjału do poprawy na stronie w celu wyłapania potencjału do poprawy
- Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych omnichannel w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
- Zna Google Analytics i wie jak wykorzystać Google analytics do oceny efektywności działań marketingowych – warunek konieczny
- Umie wesprzeć osoby analizami o aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu
- Wie jak zadbać o użyteczność i poprawność danych od etapu konfiguracji narzędzia zbierającego dane po raport końcowy
- Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
- Wie, jak analizować duże zbiory danych – zna dobrze SQL i Excel
- Umie pracować samodzielnie i lubi brać sprawy w swoje ręce
- Lubi poszukiwać rozwiązań i jest nastawiona na stały poszerzanie swojej wiedzy
- Potrafi zidentyfikować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie
- Mile widziane doświadczenie w pracy z Google Tag Managerem
OFERUJEMY:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.