Analityk Marketingowy
Marketing

Analityk Marketingowy

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria prawie 300 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!
 
Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi).


APLIKACJA NA STANOWISKO: DATA ANALYST W DZIALE MARKETINGU

MIEJSCE PRACY: Kraków lub zdalnie

NA CZYM BĘDZIE POLEGAŁA TWOJA PRACA? 

  • Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google analytics360, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych, dostarczających wiedzy o zachowaniach klientach
  • Będziesz ściśle współpracować z działem marketingu dostarczając raportów i analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
  • Wesprzesz dział marketingu w analizie efektów kampanii
  • Pomożesz innym działom w zaplanowaniu testów nowych funkcji w sklepie www i aplikacji
  • Będziesz proponować i tworzyć raporty pod kątem aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu na stronie celem wyłapania potencjału do poprawy na stronie w celu wyłapania potencjału do poprawy
  • Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych omnichannel w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu 

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • Zna Google Analytics i wie jak wykorzystać Google analytics do oceny efektywności działań marketingowych – warunek konieczny
  • Umie wesprzeć osoby analizami o aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu
  • Wie jak zadbać o użyteczność i poprawność danych od etapu konfiguracji narzędzia zbierającego dane po raport końcowy
  • Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
  • Wie, jak analizować duże zbiory danych – zna dobrze SQL i Excel
  • Umie pracować samodzielnie i lubi brać sprawy w swoje ręce
  • Lubi poszukiwać rozwiązań i jest nastawiona na stały poszerzanie swojej wiedzy
  • Potrafi zidentyfikować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Google Tag Managerem 

OFERUJEMY:

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w "Aplikuj".

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.