Data Analyst w dziale marketingu
Marketing

Data Analyst w dziale marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 400 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!
 
Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi).
 
Aplikacja na stanowisko: DATA ANALYST W DZIALE MARKETINGU
Miejsce pracy: Kraków

NA CZYM BĘDZIE POLEGAŁA TWOJA PRACA?

  • Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google analytics360, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych, dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
  • Będziesz ściśle współpracować z działem marketingu dostarczając raportów i analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
  • Wesprzesz dział marketingu w analizie efektów kampanii
  • Pomożesz innym działom w zaplanowaniu testów nowych funkcji w sklepie www i aplikacji
  • Będziesz proponować i tworzyć raporty pod kątem aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu na stronie celem wyłapania potencjału do poprawy na stronie
  • Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych omnichannel w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • Zna Google Analytics i wie jak wykorzystać Google analytics do oceny efektywności działań marketingowych – warunek konieczny
  • Potrafi wesprzeć osoby analizami o aktywności zakupowej, popularności marek, częstotliwości zakupu
  • Wie jak zadbać o użyteczność i poprawność danych od etapu konfiguracji narzędzia zbierającego dane po raport końcowy
  • Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics                    
  • Wie, jak analizować duże zbiory danych – zna dobrze SQL i Excel
  • Potrafi pracować samodzielnie i lubi brać sprawy w swoje ręce
  • Lubi poszukiwać rozwiązań i jest nastawiona na stałe poszerzanie swojej wiedzy
  • Potrafi zidentyfikować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Google Tag Managerem

OFERUJEMY:

  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • Pracę w sympatycznym, młodym zespole dla niezwykle dynamicznie rozwijającej się marki
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Premie i nagrody finansowe
  • Pracę dostosowaną do indywidualnych potrzeb
  • Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • Prywatną opiekę medyczną Lux Med 
  • Pracowniczy Program Emerytalny PPE oraz ubezpieczenia grupowe
  • Zadaszony parking rowerowy dla miłośników dwóch kółek
  • Biuro w centrum Krakowa żeby wszystkim było blisko

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.