ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 400 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!
Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi).
APLIKACJA NA STANOWISKO:
Menedżer ds. CRM / Marketing Automation i Programów Lojalnościowych
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w Polsce i na 6 innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej za:
- kompleksowe zarządzanie obszarem programów lojalnościowych firmy
- kompleksowe zarządzanie obszarem CRM marketing i e-mail marketing
- zwiększanie sprzedaży za pośrednictwem kanałów: aplikacje mobilne, e-mail marketing, marketing automation
- zwiększanie głównych KPI związanych z programami lojalnościowymi (sprzedaż, częstotliwość zakupów, powracalność klientów, średnie koszyki)
- zarządzanie wielonarzędziową komunikacją promocyjna, sprzedażową i informacyjną z klientem (newslettery, automaile, app pushe, webpushe, SMSy i wiele innych).
Główne zadania:
- Realizowanie celów sprzedażowych i marżowych związanych z obszarem CRM marketing i marketing automation na wszystkich rynkach
- Tworzenie i odpowiadanie za strategie rozwoju w/w obszaru
- Planowanie i realizowanie skutecznych kampanii e-mail marketingowych (głównie sprzedażowych, ale także retencyjnych, aktywacyjnych i informacyjnych)
- Monitoring i zwiększanie efektywności wysyłek newsletterów i kampanii e-mail, przeprowadzanie testów A/B, analizowanie wyników (sprzedaż, marża, poziom zaangażowania subskrybentów: OR, CTR, CLTV), wyciąganie wniosków i implementacja rekomendowanych zmian
- Zarządzanie obszarem marketing automation (m.in. porzucane koszyki i schowki, zmiany dostępności towaru, zmiany ceny, nowości, odwiedziny bez zakupów, schowek / wishlisty, zmniejszenie aktywności w obszarze odwiedzin i zakupów itp.)
- Tworzenie i zarządzanie wszystkimi innymi procesami związanymi z elektroniczną komunikacją bezpośrednią skierowaną do klientów (komunikacja app push, web push, SMS marketing, automaile transakcyjne, komunikacja programu lojalnościowego ANSWEAR CLUB)
- Stała analiza rynku, nowości, dostępnych narzędzi. Tworzenie rekomendacji dotyczących używanych systemów i platform. Ewentualne kompleksowe zarządzanie zmianami w tym obszarze
- Prowadzenie działań mających na celu przyrost bazy użytkowników, pozyskiwanie leadów zarówno za pomocą narzędzi wewnętrznych jak i kampanii zewnętrznych
- Segmentacja bazy danych, tworzenie profili i strategii komunikacji dla poszczególnych segmentów bazy
- Pełna analityka KPIs związanych z obszarem
- Zarządzanie programami lojalnościowymi firmy, głównie programem Answear Club
- Rozwój i stała optymalizacja programu
- Realizacja ambitnych celów dot. członków klubu, takich jak, takich jak: częstotliwość zakupów i powracalność klientów, wielkość sprzedaży, marża, średni koszyk, współczynnik konwersji
- Pełna analityka dot. obszaru programów lojalnościowych.
Oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie na którymś z podobnych stanowisk (programy lojalnościowe, CRM, marketing automation)
- Doświadczenie menedżera, project managera, project ownera, business ownera lub koordynatora
- Bardzo mile widziane doświadczenie w którymś z obszarów: e-commerce, technologie lub marketing
- Doświadczenie w zarządzaniu i odpowiedzialności za sprzedaż lub inne efekty biznesowe
- Ogromna inicjatywa (generowanie wielu skutecznych pomysłów, wykorzystanie wszystkich dostępnych w firmie ludzi, narzędzi, zasobów i procesów, żeby osiągnąć swoje cele)
- Umiejętność osiągania celów biznesowych, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo duża samodzielność, orientacja na cel, nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Umiejętność pracy w zespole / zdolności do koordynowania wielu tematów i projektów z min. kilkoma różnymi działami
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (współpraca z zespołami z kilku krajów)
- Dobra znajomość Google Analytics i Excel
- Zdolności analityczne
- Duży zmysł marketingowy / promocyjny / sprzedażowy
- Umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy specyficzne dla e-commerce
- Otwartość na nowości technologiczne, otwartość na nowości marketingowe
Oferujemy:
- Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
- Pracę w sympatycznym, młodym zespole dla niezwykle dynamicznie rozwijającej się marki
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Premie i nagrody finansowe
- Pracę dostosowaną do indywidualnych potrzeb
- Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
- Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
- Prywatną opiekę medyczną Lux Med
- Pracowniczy Program Emerytalny PPE oraz ubezpieczenia grupowe
- Zadaszony parking rowerowy dla miłośników dwóch kółek
- Biuro w centrum Krakowa żeby wszystkim było blisko
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.