Menedżer ds. CRM / Marketing Automation
Marketing

Menedżer ds. CRM / Marketing Automation

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 400 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!
 
Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi).
 
APLIKACJA NA STANOWISKO:
Menedżer ds. CRM / Marketing  Automation i Programów Lojalnościowych


Miejsce pracy: Kraków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w Polsce i na 6 innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej za:

  • kompleksowe zarządzanie obszarem programów lojalnościowych firmy
  • kompleksowe zarządzanie obszarem CRM marketing i e-mail marketing
  • zwiększanie sprzedaży za pośrednictwem kanałów: aplikacje mobilne, e-mail marketing, marketing automation
  • zwiększanie głównych KPI związanych z programami lojalnościowymi (sprzedaż, częstotliwość zakupów, powracalność klientów, średnie koszyki)
  • zarządzanie wielonarzędziową komunikacją promocyjna, sprzedażową i informacyjną z klientem (newslettery, automaile, app pushe, webpushe, SMSy i wiele innych).

Główne zadania:
 
  • Realizowanie celów sprzedażowych i marżowych związanych z obszarem CRM marketing i marketing automation na wszystkich rynkach
  • Tworzenie i odpowiadanie za strategie rozwoju w/w obszaru
  • Planowanie i realizowanie skutecznych kampanii e-mail marketingowych (głównie sprzedażowych, ale także retencyjnych, aktywacyjnych i informacyjnych)
  • Monitoring i zwiększanie efektywności wysyłek newsletterów i kampanii e-mail, przeprowadzanie testów A/B, analizowanie wyników (sprzedaż, marża, poziom zaangażowania subskrybentów: OR, CTR, CLTV), wyciąganie wniosków i implementacja rekomendowanych zmian
  • Zarządzanie obszarem marketing automation (m.in. porzucane koszyki i schowki, zmiany dostępności towaru, zmiany ceny, nowości, odwiedziny bez zakupów, schowek / wishlisty, zmniejszenie aktywności w obszarze odwiedzin i zakupów itp.)
  • Tworzenie i zarządzanie wszystkimi innymi procesami związanymi z elektroniczną komunikacją bezpośrednią skierowaną do klientów (komunikacja app push, web push, SMS marketing, automaile transakcyjne, komunikacja programu lojalnościowego ANSWEAR CLUB)
  • Stała analiza rynku, nowości, dostępnych narzędzi. Tworzenie rekomendacji dotyczących używanych systemów i platform. Ewentualne kompleksowe zarządzanie zmianami w tym obszarze 
  • Prowadzenie działań mających na celu przyrost bazy użytkowników, pozyskiwanie leadów zarówno za pomocą narzędzi wewnętrznych jak i kampanii zewnętrznych
  • Segmentacja bazy danych, tworzenie profili i strategii komunikacji dla poszczególnych segmentów bazy
  • Pełna analityka KPIs związanych z obszarem
  • Zarządzanie programami lojalnościowymi firmy, głównie programem Answear Club
  • Rozwój i stała optymalizacja programu
  • Realizacja ambitnych celów dot. członków klubu, takich jak, takich jak: częstotliwość zakupów i powracalność klientów, wielkość sprzedaży, marża, średni koszyk, współczynnik konwersji
  • Pełna analityka dot. obszaru programów lojalnościowych.
 
Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na którymś z podobnych stanowisk (programy lojalnościowe, CRM, marketing automation)
  • Doświadczenie menedżera, project managera, project ownera, business ownera lub koordynatora
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w którymś z obszarów: e-commerce, technologie lub marketing
  • Doświadczenie w zarządzaniu i odpowiedzialności za sprzedaż lub inne efekty biznesowe
  • Ogromna inicjatywa (generowanie wielu skutecznych pomysłów, wykorzystanie wszystkich dostępnych w firmie ludzi, narzędzi, zasobów i procesów, żeby osiągnąć swoje cele)
  • Umiejętność osiągania celów biznesowych, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo duża samodzielność, orientacja na cel, nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Umiejętność pracy w zespole / zdolności do koordynowania wielu tematów i projektów z min. kilkoma różnymi działami
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (współpraca z zespołami z kilku krajów)
  • Dobra znajomość Google Analytics i Excel
  • Zdolności analityczne
  • Duży zmysł marketingowy / promocyjny / sprzedażowy
  • Umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy specyficzne dla e-commerce
  • Otwartość na nowości technologiczne, otwartość na nowości marketingowe

Oferujemy:

  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • Pracę w sympatycznym, młodym zespole dla niezwykle dynamicznie rozwijającej się marki
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Premie i nagrody finansowe
  • Pracę dostosowaną do indywidualnych potrzeb
  • Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • Prywatną opiekę medyczną Lux Med 
  • Pracowniczy Program Emerytalny PPE oraz ubezpieczenia grupowe
  • Zadaszony parking rowerowy dla miłośników dwóch kółek
  • Biuro w centrum Krakowa żeby wszystkim było blisko

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV klikając w "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.