Office Manager - wsparcie zarządu
Obsługa klienta

Office Manager - wsparcie zarządu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

W związku z bardzo szybkim rozwojem naszego projektu, UPHOSTEL, zarząd poszukuje "prawej ręki" - odpowiedzialnej i  zorganizowanej osoby, której będzie mógł powierzyć codzienne obowiązki związane z prowadzeniem firmy.

Jako UPHOSTEL dajemy naszym partnerom możliwość uczestniczenia w projekcie bezobsługowej inwestycji w hotel pracowniczy o atrakcyjnym standardzie. Dzięki dobremu umiejscowieniu (Stryków - serce logistyczne Polski), oferowanym warunkom i nawiązanym współpracom nasza inwestycja oferuje bardzo atrakcyjną stopę zwrotu. Kompleks jest już na etapie realizacji inwestycji, co wiąże się z koniecznością nadzoru nad budową, koordynowania prac partnerów, akwizycji klientów.

W związku z szybko rosnącą ilością zadań codziennych poszukujemy dla naszego Zarządu wsparcia w postaci osoby na stanowisko Office Managera.

Będziemy potrzebować Twojej pomocy w zadaniach takich jak:
 
prowadzenie bieżącej dokumentacji firmy
✅ zarządzanie kwestiami umów 
✅ umawianie spotkań i pilnowanie kalendarzy 
✅ pilnowanie i uzupełnianie zaopatrzenia biura 

Pracując z nami, możesz liczyć na:

wynagrodzenie w widełkach 3 500 - 4 000 zł netto
dobrze zlokalizowane biuro w centrum Warszawy (al. Jerozolimskie 53) 
✅ możliwości rozwoju 
✅ płatny urlop 

Zainteresowana? Prześlij CV na kontakt@uphostel.pl