Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu będziesz odpowiedzialny/a za:
- *koordynowanie prac inżynierów serwisu,
- *zarządzanie magazynem części zamiennych,
- *kontakt z klientem oraz zewnętrznymi serwisami,
- *prowadzenie pliku serwisowego i zarządzanie plikiem narzędzi diagnostycznych,
- *tworzenie raportów, miesięcznych zestawień oraz archiwizację tych danych,
- *współpracę z innymi działami celem ustalenia działań dotyczących czyszczenia, napraw i przeglądu sprzętu,
- *zamawianie części zamiennych w wewnętrznym programie,
- *koordynacja wdrożenia systemu CRM w dziale serwisu oraz administrowanie danymi,
- *prowadzenie działań wynikających z akcji zaradczych.
Idealny kandydat:
- *absolwent kierunków technicznych lub osoba z ok. 1-2 letnim doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze *technicznym lub serwisu (mile widziane),
- *potrafi czytać rysunek techniczny,
- *komunikuje się w stopniu bardzo dobrym językiem angielskim (min. B2),
- *jest skrupulatny i dobrze zorganizowany,
- *zna pakiet Office na poziomie dobrym,
- *myśli analitycznie i potrafi rozwiązywać problemy,
- *umie pracować w zespole jak i samodzielnie,
- *jest pozytywnie nastawiony i chętny do pracy w dynamicznym środowisku.
Oferujemy Tobie:
Nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę, korzystają z takich benefitów jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe.
Nie zapominamy o szkoleniach dla naszych pracowników, które są przyznawane w ramach ocen rocznych oraz rozwoju naszych talentów.
Oferujemy także zajęcia z native speakerem.
Wszystko co robimy – robimy z myślą o ludziach. Nasza motywacja leży w potrzebach i wyzwaniach, przed którymi stoją nasi klienci, a naszą siłą napędową są nasi ludzie, którym zależy na osiągnięciu jak najlepszych efektów dla naszych klientów.
Dla tych z pasją do ciągłego rozwoju i pracy dla innych czeka satysfakcjonująca praca w Arjo. Czekamy na Twoją aplikację!