Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu
Obsługa klienta

Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
 
Jako Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu będziesz odpowiedzialny/a za:

  • *koordynowanie prac inżynierów serwisu,
  • *zarządzanie magazynem części zamiennych,
  • *kontakt z klientem oraz zewnętrznymi serwisami,
  • *prowadzenie pliku serwisowego i zarządzanie plikiem narzędzi diagnostycznych,
  • *tworzenie raportów, miesięcznych zestawień oraz archiwizację tych danych,
  • *współpracę z innymi działami celem ustalenia działań dotyczących czyszczenia, napraw i przeglądu sprzętu,
  • *zamawianie części zamiennych w wewnętrznym programie,
  • *koordynacja wdrożenia systemu CRM w dziale serwisu oraz administrowanie danymi,
  • *prowadzenie działań wynikających z akcji zaradczych.
 
Idealny kandydat:

  • *absolwent kierunków technicznych lub osoba z ok. 1-2 letnim doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze *technicznym lub serwisu (mile widziane),
  • *potrafi czytać rysunek techniczny,
  • *komunikuje się w stopniu bardzo dobrym językiem angielskim (min. B2),
  • *jest skrupulatny i dobrze zorganizowany,
  • *zna pakiet Office na poziomie dobrym,
  • *myśli analitycznie i potrafi rozwiązywać problemy,
  • *umie pracować w zespole jak i samodzielnie,
  • *jest pozytywnie nastawiony i chętny do pracy w dynamicznym środowisku.
 
Oferujemy Tobie:

Nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę, korzystają z takich benefitów jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe.
Nie zapominamy o szkoleniach dla naszych pracowników, które są przyznawane w ramach ocen rocznych oraz rozwoju naszych talentów.
Oferujemy także zajęcia z native speakerem.
 
Wszystko co robimy – robimy z myślą o ludziach. Nasza motywacja leży w potrzebach i wyzwaniach, przed którymi stoją nasi klienci, a naszą siłą napędową są nasi ludzie, którym zależy na osiągnięciu jak najlepszych efektów dla naszych klientów.
 
Dla tych z pasją do ciągłego rozwoju i pracy dla innych czeka satysfakcjonująca praca w Arjo. Czekamy na Twoją aplikację!