Specjalista Social Media
Marketing

Specjalista Social Media

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Masz doświadczenie na podobnym stanowisku? Jesteś samodzielny, kreatywny i zaangażowany?
Lubisz pracować w zespole z poczuciem humoru?
Jesteś nastawiony na realizację określonych celów i potrafisz zarządzać doskonale swoim czasem pracy?
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie oraz regularne publikowanie treści w kanałach społecznościowych.

Odpowiedz na ogłoszenie rekrutacyjne i dowiedz się, jak to wygląda w praktyce.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, rodzinnej firmie o polskim kapitale
  • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
  • niekorporacyjną atmosferę pracy, zróżnicowany zakres obowiązków
  • dużą samodzielność, autonomię działania i możliwości rozwoju
  • szaloną integrację w zespole
  • niezbędne narzędzia do pracy (komputer, grafik kreatywny, firmowe studio foto)
  • możliwa praca zdalna

Główne zadania:

  • opracowywanie strategii i planów komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN), uruchamianie nowych kanałów
  • opracowywanie koncepcji i przygotowywanie wielokanałowych kampanii marketingowych wykorzystujących media społecznościowe oraz nasze strony www
  • prowadzenie profili społecznościowych, samodzielne konfigurowanie kampanii oraz współtworzenie strategii lub nadzorowanie agencji
  • nadzorowanie opinii o sklepach w mediach społecznościowych i w sieci internetowej
  • moderacja, codzienny research
  • śledzenie trendów i monitoring aktywności konkurencji
  • współpraca z innymi działami w firmie (marketing, sprzedaż)
  • raportowanie i ocenianie efektywności podejmowanych działań

Oczekujemy:

  • przynajmniej dobrej znajomości paneli Facebook Business Manager (warunek konieczny), Google Analytics (mile widziane)
  • znajomości specyfiki mediów społecznościowych
  • doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIN)
  • doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.