Jesteśmy niedużą, dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną. Stworzyliśmy i z sukcesem wprowadzamy na rynek europejski innowacyjny produkt optymalizujący procesy biznesowe. Realizujemy naszą wizję wykorzystując metody sztucznej inteligencji oraz najnowsze narzędzia i rozwiązania w zakresie budowania systemów informatycznych.
Specjalista ds. digital marketingu
Szukamy ludzi z otwartymi głowami i pasją do nowych technologii. Ludzi, którzy nie boją się własnych pomysłów wdrażać w praktykę. Cenimy wartościowe idee, samodzielność i kreatywne podejście w realizowaniu działań.
Poszukujemy osoby, która na tym stanowisku będzie samodzielnie
- Planować, opracowywać, i raportować wyniki kampanii na kanałach cyfrowych
- Realizować działania z dziedziny digital marketingu, które będą zoptymalizowane pod kątem sprzedaży (generowania potencjalnych, wartościowych leadów)
- Realizować i prowadzić różne firmowe kampanie online w Google Ads (Search, Display, You Tube), Facebook Ads
- Zarządzać wizerunkiem i tworzyć treści spójne ze strategią SEO na stronach internetowych
- Zarządzać wizerunkiem i tworzyć treści na kanałach social media w tym Facebook, Instagram, You Tube, LinkedIn
- Monitorować ruch na stronach internetowych oraz skuteczność kampanii online z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
- Prowadzić marketingową analizę rynku konkurencyjnego
- Współtworzyć materiały POS na potrzeby działów sprzedaży z grafikiem
Naszemu specjaliście oferujemy
- Dużą samodzielność I możliwość wpływania na kształtowanie wizerunku firmy online
- Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy
- Pakiet benefitów - opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe
- Różne formy współpracy - B2B lub UoP
- Pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Centrum Warszawy lub w 100% zdalnie
Od naszego przyszłego specjalisty oczekujemy
- Kreatywności, samodzielności i proaktywności oraz postawy proklienckiej
- Znajomości języka angielskiego
- Pierwszych osiągnięć w budowaniu dużych zasięgów oraz doświadczenia pomiarów z efektów kampanii
- Swobody w poruszaniu się w narzędziach online, w tym, menadżerach kampanii, CMS (np. Wordpress), oraz systemach do zarządzania projektami (np. Jira),
- Znajomości narzędzi analitycznych Google AdWords, Google Analytics, Facebook ADS, Facebook Insights
- Posiadania wiedzy w obszarach takich jak, SEO, social media, content marketing, branding
- Znajomości lub doświadczenia z jednym z narzędzi do zarządzania I automatyzacji kampanii marketingowych np. Sales Manago, SEMRush
Będzie nam miło, jeśli dodatkowo
- Znasz podstawy i umiesz zrobić proste zadania w HTML i CSS
- Tworzyłeś/-aś materiały marketingowe przy pomocy narzędzi graficznych np. Adobe czy Canva
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, kliknij w przycisk aplikuj i wypełnij nasz krótki formularz.
Przesyłając do nas swoją aplikację, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.