Specjalista ds. digital marketingu
Marketing

Specjalista ds. digital marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy niedużą, dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną. Stworzyliśmy i z sukcesem wprowadzamy na rynek europejski innowacyjny produkt optymalizujący procesy biznesowe. Realizujemy naszą wizję wykorzystując metody sztucznej inteligencji oraz najnowsze narzędzia i rozwiązania w zakresie budowania systemów informatycznych. 

Specjalista ds. digital marketingu 

Szukamy ludzi z otwartymi głowami i pasją do nowych technologii. Ludzi, którzy nie boją się własnych pomysłów wdrażać w praktykę. Cenimy wartościowe idee, samodzielność i kreatywne podejście w realizowaniu działań.  

Poszukujemy osoby, która na tym stanowisku będzie samodzielnie  

  • Planować, opracowywać, i raportować wyniki kampanii na kanałach cyfrowych 
  • Realizować działania z dziedziny digital marketingu, które będą zoptymalizowane pod kątem sprzedaży (generowania potencjalnych, wartościowych leadów) 
  • Realizować i prowadzić różne firmowe kampanie online w Google Ads (Search, Display, You Tube), Facebook Ads 
  • Zarządzać wizerunkiem i tworzyć treści spójne ze strategią SEO na stronach internetowych 
  • Zarządzać wizerunkiem i tworzyć treści na kanałach social media w tym Facebook, Instagram, You Tube, LinkedIn 
  • Monitorować ruch na stronach internetowych oraz skuteczność kampanii online z wykorzystaniem narzędzi analitycznych 
  • Prowadzić marketingową analizę rynku konkurencyjnego 
  • Współtworzyć materiały POS na potrzeby działów sprzedaży z grafikiem  

Naszemu specjaliście oferujemy   

  • Dużą samodzielność I możliwość wpływania na kształtowanie wizerunku firmy online  
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy 
  • Pakiet benefitów - opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe 
  • Różne formy współpracy - B2B lub UoP 
  • Pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Centrum Warszawy lub w 100% zdalnie 
 
Od naszego przyszłego specjalisty oczekujemy  

  • Kreatywności, samodzielności i proaktywności oraz postawy proklienckiej  
  • Znajomości języka angielskiego  
  • Pierwszych osiągnięć w budowaniu dużych zasięgów oraz doświadczenia pomiarów z efektów kampanii 
  • Swobody w poruszaniu się w narzędziach online, w tym, menadżerach kampanii, CMS (np. Wordpress), oraz systemach do zarządzania projektami (np. Jira), 
  • Znajomości narzędzi analitycznych Google AdWords, Google Analytics, Facebook ADS, Facebook Insights 
  • Posiadania wiedzy w obszarach takich jak, SEO, social media, content marketing, branding 
  • Znajomości lub doświadczenia z jednym z narzędzi do zarządzania I automatyzacji kampanii marketingowych np. Sales Manago, SEMRush 

Będzie nam miło, jeśli dodatkowo  

  • Znasz podstawy i umiesz zrobić proste zadania w HTML i CSS 
  • Tworzyłeś/-aś materiały marketingowe przy pomocy narzędzi graficznych np. Adobe czy Canva 

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, kliknij w przycisk aplikuj i wypełnij nasz krótki formularz. 
Przesyłając do nas swoją aplikację, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.