Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

komunikatywność

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

Obsługa telefoniczna

Prawa Konsumenta

Kodeks Cywilny

LiveChat

Obsługa e-commerce

Zdolności analityczne

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? 


autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.

Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.


Kogo poszukujemy? 


Jeśli lubisz działać w zespole, zależy Ci na tym by profesjonalnie obsłużyć klienta, masz podzielną uwagę, jesteś osobą komunikatywną, potrafisz rozmawiać z trudnym klientem i chcesz zdobyć doświadczenie w pośredniej obsłudze klienta, to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie! 


Dołącz do nas!



W naszym zespole panuje atmosfera otwartości - każdy kto chciałby o coś zapytać czy o czymś opowiedzieć zostaje wysłuchany. Codziennie spotykamy się rano, aby porozmawiać o tym co sprawiło nam trudność, a co zrealizowaliśmy bez najmniejszego problemu. Dyskusja o klientach i wyzwaniach, jakie nam stawiają, jest na porządku dziennym, ale nikt nie zostaje sam z trudnym case'm. Wciąż rozwijamy procedury, których używamy oraz bierzemy udział w szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych. Jesteśmy zespołem, który wciąż się rozwija - szukamy osób chcących budować obsługę klienta na najwyższym poziomie w imię zasady "traktuj ludzi tak, jak sam chciałbyś być traktowany". 


Czym będziesz się zajmować? 


  • Odpowiadaniem na zgłoszenia klientów w kanałach: e-mail, chat, telefon;
  • Raportowaniem powyższych działań;
  • Budowaniem pozytywnych relacji z klientami;
  • Współpracą z innymi działami w firmie podczas prowadzonych działań mających wpływ na rozwój zespołu.


Czego od Ciebie oczekujemy? 


  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 (część zgłoszeń pochodzi od klientów anglojęzycznych);
  • Znajomości pakietu MS Office w stopniu średnio zaawansowanym;
  • Podstawowej wiedzy z dziedziny motoryzacji;
  • Umiejętności szybkiego i dokładnego pisania na klawiaturze – przyda się w obsłudze klientów na chacie;
  • Poprawnej polszczyzny, zarówno w pisaniu jak i wypowiadaniu się (ortografia, stylistyka itp.);
  • Dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach (9:00-17:00 i 14:00-22:00).


Co będzie dodatkowym atutem?


  • Doświadczenie w pracy w obsłudze e-commerce;
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
  • Znajomość narzędzi do internetowej obsługi klienta np. LiveChat; Zendesk, Thulium itp.
  • Znajomość przepisów prawa niezbędnych do obsługi klientów np. Kodeks Cywilny, Ustawa o Prawach Konsumenta;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta;
  • Posiadanie zdolności analitycznych w rozwiązywaniu niestandardowych spraw.


Co możemy Ci zaproponować? 


  • Przyjazną atmosferę pracy w kilkuosobowym zespole;
  • Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia)
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;
  • Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B; 
  • Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
  • Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;
  • Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;
  • Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
  • Cykliczne spotkania integracyjne (również wyjazdowe);
  • Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu.