Kim jesteśmy?
autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.
Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.
Kogo poszukujemy?
Jeśli lubisz działać w zespole, zależy Ci na tym by profesjonalnie obsłużyć klienta, masz podzielną uwagę, jesteś osobą komunikatywną, potrafisz rozmawiać z trudnym klientem i chcesz zdobyć doświadczenie w pośredniej obsłudze klienta, to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do nas!
W naszym zespole panuje atmosfera otwartości - każdy kto chciałby o coś zapytać czy o czymś opowiedzieć zostaje wysłuchany. Codziennie spotykamy się rano, aby porozmawiać o tym co sprawiło nam trudność, a co zrealizowaliśmy bez najmniejszego problemu. Dyskusja o klientach i wyzwaniach, jakie nam stawiają, jest na porządku dziennym, ale nikt nie zostaje sam z trudnym case'm. Wciąż rozwijamy procedury, których używamy oraz bierzemy udział w szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych. Jesteśmy zespołem, który wciąż się rozwija - szukamy osób chcących budować obsługę klienta na najwyższym poziomie w imię zasady "traktuj ludzi tak, jak sam chciałbyś być traktowany".
Czym będziesz się zajmować?
- Odpowiadaniem na zgłoszenia klientów w kanałach: e-mail, chat, telefon;
- Raportowaniem powyższych działań;
- Budowaniem pozytywnych relacji z klientami;
- Współpracą z innymi działami w firmie podczas prowadzonych działań mających wpływ na rozwój zespołu.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 (część zgłoszeń pochodzi od klientów anglojęzycznych);
- Znajomości pakietu MS Office w stopniu średnio zaawansowanym;
- Podstawowej wiedzy z dziedziny motoryzacji;
- Umiejętności szybkiego i dokładnego pisania na klawiaturze – przyda się w obsłudze klientów na chacie;
- Poprawnej polszczyzny, zarówno w pisaniu jak i wypowiadaniu się (ortografia, stylistyka itp.);
- Dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach (9:00-17:00 i 14:00-22:00).
Co będzie dodatkowym atutem?
- Doświadczenie w pracy w obsłudze e-commerce;
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Znajomość narzędzi do internetowej obsługi klienta np. LiveChat; Zendesk, Thulium itp.
- Znajomość przepisów prawa niezbędnych do obsługi klientów np. Kodeks Cywilny, Ustawa o Prawach Konsumenta;
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Posiadanie zdolności analitycznych w rozwiązywaniu niestandardowych spraw.
Co możemy Ci zaproponować?
- Przyjazną atmosferę pracy w kilkuosobowym zespole;
- Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia)
- Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;
- Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B;
- Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
- Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;
- Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;
- Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
- Cykliczne spotkania integracyjne (również wyjazdowe);
- Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu.