Analityk e-Commerce/Web
Marketing

Analityk e-Commerce/Web

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

AZAGroup jest firmą z branży e-commerce prowadzącą sklepy z obuwiem i odzieżą Born2be, Renee oraz Multu w Polsce i zagranicą.

Podstawą rozwoju naszej firmy jest zmiana. Nasz sukces opiera się na tym, że potrafimy się uczyć i chcemy eksperymentować. Budujemy i sprawdzamy efekty kolejnych projektów. Tworzymy nowe rozwiązania i udoskonalamy istniejące.
Napędem dla naszego rozwoju są otwarci, pełni zapału ludzie. Obecnie AZATeam liczy ponad 200 osób pracujących w działach IT, e-commerce, produktu, marketingu, w logistyce czy Biurze Obsługi Klienta.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
 
 
ANALITYK E-COMMERCE / WEB
Miejsce pracy: Warszawa
 
NASZE OCZEKIWANIA:
 
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
  • Znajomość narzędzi Excel, Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio, Google Optimize w zakresie implementacji i raportowania,
  • Mile widziana znajomość Crazy Egg, Yandex Metrica,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
  • Doświadczenie w pracy na wielu źródłach i dużej liczbie danych.

 
ZAKRES ZADAŃ:
 
  • Nadzór nad prawidłowym ustawieniem narzędzi analitycznych i techniczne wdrażanie zmian, 
  • Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez: rekomendacje, analizy, testy A/B,
  • Śledzenie ruchu i optymalizacja narzędzi ruchu, konwersji, automatyzacji raportowania i analiza zachowań użytkowników na stronie,
  • Tworzenie rekomendacji kierunku działań dla poszczególnych zespołów,
  • Czynna współpraca z pozostałymi działami firmy (IT, Performance, Produktu),
  • Analiza i monitorowanie trendów e-commerce,
  • Weryfikacja realizacji określonych KPI,

OFERUJEMY:
 
  • Odpowiedzialne stanowisko w jednym z największych modowych sklepów internetowych w Europie,
  • Przyjazne środowisko pracy i możliwość rozwoju kompetencji analitycznych i wiedzy z zakresu digital marketingu poprzez udział w szkoleniach,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub B2B,
  • Opiekę medyczną LuxMed, dofinansowanie do karty Multisport, budżet szkoleniowy, zniżki pracownicze na firmowe produkty, udział w eventach firmowych.