Specjalista ds. e-commerce
Marketing

Specjalista ds. e-commerce

Mińsk Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Mówiąc buty BARTEK mamy na myśli komfort i zdrowy rozwój dzieci. Zasada ta towarzyszy nam już prawie 30 lat. W tym czasie zdobyliśmy ogromne doświadczenie oraz zaufanie rodziców. Wciąż pracujemy nad tym by to zaufanie utrzymywać. Wiemy jak ważna jest jakość butów dla dziecka, bo… my też jesteśmy rodzicami.

BARTEK jest polską firmą, największym producentem obuwia dziecięcego w kraju i jedyną tak liczną siecią w Europie, tworzącą obuwie do czterdziestego rozmiaru włącznie.

Możliwość pracy hybrydowej

Miejsce Pracy: Mińsk Mazowiecki

Twoje zadania:

  • współpraca z platformami sprzedażowymi: allegro, zalando, etc,
  • kreowanie, planowanie i wdrażanie akcji sprzedażowych
  • aktualizacja oferty produktowej
  • negocjacje i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie e-commerce
  • tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy
  • monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań
  • przygotowywanie raportów i analiz na podstawie zebranych danych z rynku e-commerce
  • inicjowanie i realizacja działań marketingowych wykorzystujących dostępne narzędzia w zakresie optymalizacji, programów partnerskich etc.
  • monitorowanie najważniejszych parametrów sklepu takich jak konwersja, czas wizyty, wartość koszyka, oglądalność

Aplikuj jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe w obszarze IT/marketing
  • współpracujesz z market place krajowymi i zagranicznymi (konieczne doświadczenie we współpracy minimum z jednym: allegro, zalando, etc.)
  • posiadasz min. 1-2 letnie doświadczenie w obszarze e-commerce (wymagane)
  • masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do analizy np.: Google Marketing Platform (Analytics, Search Ads, Campaign Manager itp.), Google Search Console, Google Ads, itp.
  • masz potwierdzone doświadczenie we wdrażaniu i rozwoju sprzedaży internetowej
  • współpracujesz z market place krajowymi i zagranicznymi
  • sprawnie poruszasz się po systemach CMS
  • dobrze znasz następujące zagadnienia: SEO, SEM, CPC
  • chcesz nieustannie podnosić swoje kompetencje
  • jesteś odpowiedzialny/a za wykonywaną pracę
  • masz pozytywne nastawienie i orientację na cel
  • masz doświadczenie w stosowaniu rozwiązań marketing automation jako wsparcie sprzedaży online (mile widziane)

Czekają na Ciebie:

  • forma zatrudnienia dostosowana do Twoich potrzeb
  • premia zależna od uzyskanych wyników 
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość indywidualnego rozwoju
  • przyjazna atmosfera pracy w młodym i otwartym na rozwój zespole
  • bony na święta
  • rabaty pracownicze
  • kawa i herbata

Prosimy o dołączenie do CV poniższej zgody na przetwarzanie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb rekrutacji  prowadzonej przez BARTEK S.A, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83, 05-300 Mińsk Mazowiecki- art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 roku.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji.”