Data Analytics & Traffic Manager
Marketing

Data Analytics & Traffic Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Nie straszny Ci Excel? Lubisz cyferki, estymacje, analizy danych? Jesteś dokładny/a i sumienny/a? Lubisz mieć wszystko pod kontrolą? Być może szukamy właśnie Ciebie!

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

1. Bieżące przyjmowanie nowych briefów, zapytań od Klientów, odpowiadanie na nie, doprecyzowywanie założeń, ustalanie / negocjację terminów.

2. Strategiczne, możliwie jak najbardziej efektywne i czytelne przydzielanie zadań (wycen & researchów ofertowych, prezentacji) członkom zespołu.

3. Przygotowywanie optymalnych ofert / propozycji kampanii z obszaru influencer marketingu (na bazie efektów przydzielonych zespołowi zadań i researchów), w tym wyliczanie KPI, kosztów, estymowanie wyników, dbanie o rentowność projektów.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • dobrej znajomości Excela i sprawnej pracy w narzędziu
  • sumienności, dokładności, analitycznego zacięcia
  • umiejętności pracy pod presją czasu (bardzo ważne)
  • pogodnego nastawienia
  • podstawowa znajomość obszaru influencer marketingu jest nieobowiązkowa, ale mile widziana
    (głównie w zakresie możliwych KPI i danych statystycznych)

Nie wymagamy wykształcenia w obszarze ekonomicznym, ani doświadczenia na podobnym stanowisku, ale może być ono atutem; w pakiecie: biuro w centrum Warszawy, dobra atmosfera, rozwój kompetencji w jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu.

O nas:

BRANDBUDDIES to grupa działająca w obszarze influencer marketingu zrzeszająca ponad 50 000 twórców i 1000 topowych BRANDS jak EMPIK, MTV, UBER, PEPSI czy YVES ROCHER. Działamy na 12 rynkach, oferując 24 produkty.